צפו: ברמב"ם מתריעים: "רואים עלייה מדאיגה בימים האחרונים בחולים המתאשפזים. תפוסה מלאה במחלקת הקורונה עם 10 חולים במצב קשה מאוד"

גילה היימס, האחות הראשית ברמב"ם וחברה בצוות של פרופ' גמזו מתריעה: "יש עלייה מדאיגה בחולים שנזקקים לאשפוז, אנשים חייבים לשמור על הכללים. המצב מדאיג"

כבר אתמול בית החולים הגדול בצפון, בית חולים רמב"ם הוציא הודעה עם נורה אדומה מהבהבת כשדווחו על תפוסה מלאה במחלקת הקורונה, עם 60 חולים שזקוקים לאשפוז.

היום,  גילה היימס – אחות ראשית מנהלת הסיעוד ברמב"ם וחברה בצוות הקורונה של פרופ' גמזו מספרת: "אנו רואים עלייה מדאיגה בימים האחרונים במספר החולים שנזקקים לאשפוז. ביניהם 10 חולים קשה מאוד שגם מונשמים. לנו, הצוותים הרפואיים קשה לעמוד 8 שעות עם החליפות והניילונים, מבלי שנוכל להיות לצד החולים בפנים גלויות. אני פונה לציבור שיקפיד על הריחוק ועל המסיכות וצו הבריאות. המצב מדאיג ואנחנו רואים זאת כאן ברמב"ם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות