השוטרים פשטו על ואדי ניסנס בחיפה וגילו: ינשוף שנגנב מגן חיות וגם כל סוגי הסמים האפשריים

המשטרה חשפה לפנות בוקר, במהלך חיפוש אחר סמים בוואדי ניסנאס בחיפה, ינשוף שנגנב ככל הנראה מגן החיות בירושלים וכן סמים מסוגים שונים. בעל הבית בן החמישים נעצר

במסגרת אכיפה יזומה של משטרת ישראל לפנות בוקר בחיפה, המתמקדת בעבירות גידול וסחר בסמים, חשפו בלשי תחנת חיפה בוואדי ניסנאס, ינשוף שהוחזק בכלוב בחצר הבית, כשעל פי החשד נגנב מגן חיות באזור ירושלים.

בלשי המשטרה זימנו את נציגי הרט"ג והעבירו לחזקתם את המשך הטיפול בינשוף, לצד פתיחה בחקירה בהתאם נגד בעל הבית – תושב העיר כבן 50.

כאמור, במסגרת הפעילות המבצעית לפנות בוקר עצרה המשטרה לחקירה מספר חשודים תושבי העיר, בגין סחר בסמים לאחר שתפסו ברשותם מגוון חומרים החשודים כסם, ובכלל זה חשיש, מריחואנה, הרואין וקוקאין, שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי.

בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה, תבחן המשטרה את בקשת המשך מעצרם של החשודים בבית המשפט .

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות