מינהל החינוך בעיריית חיפה ומוסד הטכניון יקיימו תכנית לימודי סייבר לתלמידי תיכון

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין עיריית חיפה ליחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך בטכניון: קורס קיץ המיועד לתלמידי תיכון להכרות עם תחום הסייבר. מטרת התכנית, שתתקיים בקמפוס הטכניון בחיפה היא לחשוף את התלמידים לעולם הסייבר ולאתגרים שהוא מציב כבר בגיל צעיר

האגף להעצמה חינוכית, טיפול בפרט וחינוך על יסודי בעיריית חיפה בשיתוף היחידה ללימודי חוץ בטכניון ייפתחו קורס לתלמידי תיכון חיפאים בחופשת הקיץ המבוסס על תכנית לימודים שנבנתה במטרה לתת לתלמידים הלומדים בה את הרקע וההבנה לאתגרים אותם מציב עולם הסייבר. מסלול זה מהווה את הצעד הראשון בהחלטה של התלמיד לבחירה בתחום לימודים זה, כמו גם מאפשר ל-20 התלמידים שנרשמו את המוכנות הבסיסית להשתלבות בקורסים והכשרות מתקדמים יותר בתחום הסייבר.

העולם הדיגיטלי היום דורש חשיפה לידע נרחב, מגוון ועדכני בתחום הסייבר. במסגרת הקורס, שהתלמידים שנרשמו אליו  יחשפו המשתתפים לתכנים מעולם הסייבר, והאתגרים אותם הוא מציב  וכן ירכשו בסיס לידע בנושא תקיפות והגנה מפניהן.

לקורס נרשמו 20 תלמידי תיכון העולים לכיתה יא' ויב', המעוניינים להרחיב את ידיעותיהם וניסיונם בתחום הסייבר. התלמידים שהתקבלו עמדו בתנאי קבלה שכללו אנגלית ברמה טובה מאד, מעבר מבחן התאמה ולוגיקה וחשיבה יצירתיים.

הקורס יתקיים בקמפוס הטכניון בחיפה, בניין קנדה. הלימודים ישלבו תרגולים במחשב על כל חומר שנלמד. בוגרי הקורס יוכלו להשתלב בהכשרות מתקדמות יותר והתנסויות פרקטיות.

סיגל ציוני, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק החינוך: ״המדיניות והתפיסה החינוכית שאנחנו מובילים בעידן של מלחמת מוחות ועולמות דיגיטאליים, היא יצירת שותפויות עם האקדמיה והתעשייה לעידוד וטיפוח מצוינות עם חשיבה מחוץ לקופסה במטרה להכשיר את התלמידים לאתגרים בשדה החינוכי ולהפוך את הלמידה לאפקטיבית וחווייתית תוך מתן כלים ואסטרטגיות למידה רלוונטיים למציאות המשתנה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות