צפו: מנהל ביה"ח רמב"ם מתריע: "רואים עלייה מאוד מטרידה בשבוע האחרון בחולי הקורונה המגיעים אלינו. 28 במצב קשה, מהם 8 מונשמים ושניים מחוברים לאקמו"

מנהל בית החולים רמב"ם מתריע על נתונים מדאיגים של ריבוי חולים קשים בשבוע האחרון ומבקש מהציבור שלא להגיע לביקורים בבית החולים

העלייה בחולי הקורונה במצב קשה, ובעיקר אלו המונשמים, נרשמת בכל בתי החולים בארץ, בהם בית החולים הגדול בצפון, הית חולים רמב"ם.

לפני זמן קצר, מנהל בית החולים ד"ר מיקי הלברטל התריע: "אנו רואים עלייה מטרידה מאוד בשבוע האחרון בחולי הקורונה המתאשפזים אצלנו, עם מספר לא מבוטל של חולים במצב קשה".

לפי הנתונים האחרונים: במערך קורונה מאושפזים בבית החולים רמב"ם נכון להבוקר 52 מטופלים, מהם 8 מונשמים (2 מהמונשמים מחוברים למכונת אקמו).
20 מטופלים נוספים מוגדרים במצב קשה.

ד"ר הלברטל הוסיף ופנה לציבור: "בשל המצב, אנו מבקשים מהאנשים להימנע מלהגיע לביקורים בבתי החולים, ביקורים שחושפים את החולים והצוותים הרפואיים לסכנת הדבקה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות