הולכת ונשלמת בניית המבנה החדש של בית ספר "נעם" בקריית אתא. המבנה יהיה מוכן לפתיחת שנת הלימודים

מבנה חדש לבית הספר "נעם" בקריית אתא בעלות של כ- 20 מיליון שקל:  השבוע החל שלב נוסף בפרויקט הכולל את הריסת המבנה הישן. בית הספר יפתח בשנת הלימודים הקרובה

השבוע החל השלב הסופי בפרויקט בניית מבנה חדש לבית הספר "נעם" בקריית אתא, הכולל את הריסתו של המבנה הישן. בית הספר החדש יפתח בשנת הלימודים הקרובה שתחל ב- 1.9.20.
בית ספר "נעם" הינו בית ספר יסודי ממלכתי דתי ותיק אשר הוקם בשנת 1984. הוא ממוקם ברחוב יוסף קארו ולומדות בו 320 תלמידות. בית הספר החדש נבנה במסגרת תוכנית לחיזוק מבני חינוך נגד רעידות אדמה של משרד החינוך.
השטח הכולל של ביה"ס מתפרש על פני 9000 מ"ר כאשר שטח מבנה בית הספר כ- 2400 מ"ר. המבנה כולל 3 קומות , כ- 12 כיתות אם, חדרי ספח ולימוד, ציוד לימודי מתקדם וחדשני ומגרש ספורט הכולל מתקנים וטריבונות צפייה. בשל מיקום המבנה בגובה נמוך כללו העבודות את הרמת מפלס בית הספר כדי למנוע הצפות בימי החורף הגשומים. עלות הפרויקט: כ- 20 מיליון שקל.
ראש העיר, יעקב פרץ: "שכונת נווה אברהם, היא אחת מהשכונות הוותיקות בקריית אתא. בית ספר נעם, מלבד היותו בית חינוך לילדי השכונה הוא גם המוסד הציבורי המרכזי ועל כן תוכנן בהתאם לסטנדרטים קפדניים. במקביל להקמת בית הספר מתקיימות גם עבודות נרחבות לשיקום ושדרוג תשתיות השכונה. עם השלמת העבודות, תושבי השכונה ייהנו מתשתיות חדשות ומוסד חינוכי חדש ברמה הגבוהה ביותר אשר ישרתו אותם בשנים הבאות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות