בנשר: שדרוג מאסיבי של כלל תשתיות הלמידה החכמה בכל מערכת החינוך בעיר

לקראת שנת הלימודים שבפתח: בנשר יותקנו בכל כיתות העיר - יסודי עד תיכון - לוחות חכמים מהדור האחרון, כולל מערכת מולטימדיה שתאפשר שידור ישיר של לוח הלימוד כולל ב״זום״

לאחר שהייתה העיר הראשונה בישראל אשר התקינה לוחות חכמים בכל אחת מכיתות הלימוד בעיר לפני כעשור, עיריית נשר יצאה במבצע שדרוג תשתיות וציוד הלמידה בכל כיתות העיר. עד לתחילתה של שנת הלימודים יותקנו בכל כיתות העיר יסודי עד תיכון לוחות חכמים מהדור האחרון, כולל מערכת מולטימדיה שתאפשר שידור ישיר של לוח הלימוד כולל ב״זום״ , תשתית אינטרנט מהירה במיוחד התאפשר גלישה של מאות מחשבים במקביל ועוד.

עם התרבות סימני השאלה באשר למתווה חזרה ללימודים, בעיקר עבור כיתות הלימוד הגבוהות, בעיר נשר נערכים לשינויים הפדגוגיים. לפני כעשור, ראש העיר לשעבר, דוד עמר, היה נחוש לקדם את נשר לעבר העתיד, בהשקעה חסרת תקדים הוא הורה על התקנה של מערכות לימוד חכמות, בעת ובעונה אחת, לכל כיתות הלימוד בעיר, המאפשרות שלל פונקציות למידה מתקדמות. מי שתמך במהלך היה דאז חבר מועצת העיר וחבר בוועדת החינוך, ראש העיר הנוכחי- רועי לוי.

רועי לוי אמר ״תלמידי נשר היו תמיד מושא גאוות העיר, אנו מבינים שהתלמידים של היום הם תושבי נשר הבוגרים בעוד כמה שנים, אם נוכל להקנות להם את מיטב הכישורים להצלחה מגילאי היסודי, זו הצלחתנו העתידית וחיזוק העיר. שדרוג הלוחות החכמים והתקנת תשתיות אינטרנט מתקדמות הם רק חלק ממהלך שיפוץ נרחב שאנו בעיצומו. עוד בפרויקט- שיפוץ מבני בתי הספר בעיר, הקמת כיתות m-21 עתידניות אשר מאמצות גישות פדגוגיות חדשניות- הבנייה חדשה של שיטות למידה במרחב בית הספר, הגברת הנגישות במוסדות הלימוד ועוד. וירוס הקורונה נתן לנו מוטיבציה לקבוע יעד שאפתני ולסיים את כלל התקנת התשתיות ומערכות הלימוד החכמות עד הראשון לספטמבר, בכדי להיות מוכנים לכל תרחיש של למידה בכיתה או מהבית.
כפי שפורסם לא מכבר, במחקר של צ׳מנסקי בן-שחר, העיר נשר מככבת במקום השני מכלל הערים בישראל בהשקעה בחינוך, כפול מהממוצע הארצי. בעיצומו של גל הקורונה הראשון הצוותים החינוכיים בעיר הגיבו במהירות מה שהוביל לשיא ארצי של למידה מהבית בעיר נשר של 84 אחוז מסך תלמידי העיר.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות