בקריית ביאליק חגגו את ט"ו באב עם פסל אהבה ענק לעיר, כמו בערים גדולות בעולם

קריית ביאליק הצטרפה לערים ברחבי העולם והתחדשה לרגל ט"ו באב באטרקציה בדמות פסל ענק עם הכיתוב באנגלית: " אוהב את ק. ביאליק"

בחג האהבה ט"ו באב, העוברים ושבים בקריית ביאליק הופתעו לגלות בהצטלבות הרחובות העצמאות ודרך רבין פסל ענק ובו הכיתוב האנגלית: "אוהב את ק. ביאליק".

 בכך מצטרפת קריית ביאליק לשורה של ערים גדולות בעולם שמציבות פסלים דומים במרכזן, כדוגמת ניו יורק, אמסטרדם, ירושלים ואחרות.

הפסל הוצב לרגל חג האהבה ט"ו באב הגינה הציבורית עליה הוצב שמשה בעבר כתחנת השאיבה. לאחר הקמת התחנה החדשה ברחוב הערמונים, פורקה התחנה הישנה והפכה לגינה ציבורית שנבחרה להצבת הפסל בשל מיקומה המרכזי והאטרקטיבי.

ראש העיר אלי דוקורסקי שיזם את הצבת הפסל: "החלטנו לשים את האהבה במרכז. הפסל צפוי להפוך לאטרקציה תיירותית בזכות המבקרים שיבקשו להצטלם עמו, זוגות צעירים בדרך לחתונתם ותושבי העיר שירצו להנציח את אהבתם לעיר. לא בכדי קריית ביאליק היא היפה מכולן" .

*בניית הפסל בוצעה על ידי דפוס רשת

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות