המבנה החדש של ביה"ס "נעם" בקריית אתא, יהיה מוכן לפתיחת שנת הלימודים. עלות הפרויקט: 20 מיליון שקל

נמשכות העבודות להקמת מבנה חדש לביה"ס "נעם" בקריית אתא. ראש העיר ערך סיור במקום על מנת לעמוד מקרוב על התקדמות הפרויקט

במסגרת העבודות שמבצעת עיריית קריית אתא לבניית מבנה חדש לבית הספר "נעם", ערך ראש העיר יעקב פרץ סיור במבנה יחד עם הצוותים המקצועיים על מנת לעמוד מקרוב על התקדמות העבודות והצרכים בשטח.
בניית בית הספר "נעם" מתבצעת במסגרת תוכנית לחיזוק מבני חינוך נגד רעידות אדמה של משרד החינוך, כאשר בהמשך יבוצעו עבודות בנייה וחיזוק גם בבתי הספר: ירושלים, יבנה, הצבי ישראל, אולפנית שחם, גורדון ושפרינצק.
שטח בית הספר "נעם" צפוי להתפרש על פני 9000 מ"ר. המבנה כולל 3 קומות , כ- 12 כיתות אם, חדרי ספח ולימוד עם ציוד לימודי מתקדם. בהתאם לתכנית העבודה בבית הספר נבנה תחילה מגרש ספורט חדש הכולל טריבונות צפייה כאשר המגרש הישן והמעבר הציבורי הצמוד נסגרו. בשל מיקום המבנה בגובה נמוך כוללות העבודות גם את הרמת מפלס בית הספר כדי למנוע הצפות בימי החורף הגשומים. עלות הפרויקט: כ- 20 מיליון שקל והצפי לסיום העבודות הוא לקראת שנת הלימודים בספטמבר 2020.
ראש העיר יערב פרץ, אמר לאחר ביקורו במקום: "שכונת נווה אברהם, היא אחת מהשכונות הוותיקות בקרית אתא. בית ספר נעם, מלבד היותו בית חינוך לילדי השכונה הוא גם המוסד הציבורי המרכזי ועל כן תוכנן בהתאם לסטנדרטים קפדניים. במקביל להקמת בית הספר מתקיימות גם עבודות נרחבות לשיקום ושדרוג תשתיות השכונה. עם השלמת העבודות, תושבי השכונה ייהנו מתשתיות חדשות ומוסד חינוכי חדש ברמה הגבוהה ביותר אשר ישרתו אותם בשנים הבאות."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות