הורי ילדי הגנים בקריית מוצקין זועמים על העירייה בעקבות סגירת כל הגנים והצהרונים: "התנהלות מזלזלת ומבזה של העירייה. איך שולים את כל הצוותים להשתלמות באותו מקום? התנהלות מנותקת ממה שקורה"

הורי ילדי הגנים בקריית מוצקין קוראים למחדל של העירייה, שהביא לסגירת כל הגנים והצהרונים של הקיץ. הסיבה: כל צוותי הגנים נשלחו להשתלמות בה נכחה חולה: "חוסר אחריות וזלזול מצד העירייה"

אתמול בערב נדהמו הורי ילדי גני הילדים והצהרונים של החופש בקריית מוצקין, כשקיבלו הודעה לקונית מעיריית קריית מוצקין בזו הלשון: "בהוראת משרד הבריאות כל אנשי הצוות של גני הילדים של הקיץ והצהרונים הוכנסו לבידוד (לא כולל גני חינוך מיוחד). הסיבה להחלטת משרד הבריאות נעוצה בכך שהצוותים נחשפו לאשת צוות חינוכי, אשר מאומתת קורונה, במהלך קורס הדרכה של מגן דוד אדום".

ההורים שהתבשרו כי כל הגנים והצהרונים נסגרו, והם נותרו עם ילדים פעוטים שאין להם פיתרון עבורם מהיום להיום, תקפו בחריפות את התנהלות העירייה ששלחה את כל צוותי הגנים והצהרונים לאותה השתלמות, שלא נעשתה מרחוק ולא נעשתה בצורה כזו שלא תסכן בבת אחת את כל הצוותים בעיר.

אחת האמהות אומרת: "חוסר אחריות וזלזול מצד העירייה!! מה אתם מנסים לעשות בזה שסגרתם גורף את כל הגנים? שאתם "אחראיים"?? יש גנים רבים שנשות הצוות בכלל לא נכחו באותו קורס אז מדוע ההחלטה הטיפשית הזו שיש לה השלכות רבות?!".

חן, אם אחרת שואלת בצורה נוקבת: "ממתי עושים השתלמויות מקרוב עכשיו ולא מרחוק? זה ממש מקומם לסכן את הילדים שלנו? להסתובב ולתת דוחות זה סביר אבל לקיים השתלמות להמון זה תקין?".

ולודה, אם אחרת מסכמת: "זה פשוט לא יאומן שככה ברגע אחרון מעבירים הודעה וזה אחרי שילדים נמצאים עם צוותים זמן ממושך,מגיע לנו לדעת פרטים נוספים ולא הודעה מצומצמת מעכשיו לעכשיו".

מעיריית קריית מוצקין נמסר בתגובה: "כל התחושות מובנות וכולנו הורים שרוצים שהילדים נמצאים במסגרות. אנו נמצאים בעיצומו של משבר בריאותי בינלאומי מהגדולים שידעה האנושות. גורמי המקצוע במשרד הבריאות מחמירים נהלים בימים אלו על מנת לנסות לבודד ככל הניתן התפרצויות מאסיביות של מחלת הקורונה. יש כאלו שמצדיקים את הכניסה לבידוד של אנשי הצוות ושצעד זה נועד לשמור על בריאות הילדים. מבלי להכנס לפרטים מה מוצדק ומה לא, חשוב לנו לשתף אתכם שאנחנו יודעים שזה לא פשוט לכולנו. אנחנו באמת נעשה הכל על מנת לשמור על הבריאות של הילדים שלנו. משרד הבריאות לא הותיר לנו מקום לשיקול דעת כשקיבל את ההחלטה. בהזדמנות זו אנו מבקשים מכולם לשמור על ההנחיות, עדיין לא כולם עוטים מסיכות וחייבים לשמור על מרחקים ולהקפיד על הגיינה. זו תקופה לא פשוטה לכולם, נעבור אותה ביחד ונצא מחוזקים. כולנו כאן האחד בשביל השני לאף אחד אין מטרה שונה. כולנו רוצים להיות בריאים. עוד צפויים לכלל אזרחי המדינה אתגרים רבים בהקשר זה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות