יעקב פרץ, ראש עיריית קריית אתא, בהודעה חשובה לתושבי העיר בנושא הקורונה: "הגידול בקצב התחלואה, אף על פי שבמספרים מוחלטים אינו גדול, מדאיג בהחלט"

בעיר קריית אתא נמצאים כעת, על פי נתוני משרד הבריאות, 48 תושבים חולים מאומתים, 230 בבידוד, 26 שהחלימו מהנגיף ו-11 גני ילדים שנסגרו כשצוותים וילדים נשלחו לבידוד

ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ, שמעדכן את תושבי העיר באופן קבוע בהודעות בנושא הקורונה, יוצא לפני שעה קלה בהודעה חשובה בה הוא פורס את נתוני הקרונה בקריית אתא אותם מפרסם משרד הבריאות. ראש העיר מתריע על גידול חד במספר החולים המאומתים ומבקש מהתושבים לשמור על כל ההנחיות על מנת למנוע הידבקויות.
"תושבים יקרים,
בנקודת הזמן הזו על פי נתוני משרד הבריאות בקריית אתא 48 תושבים מאומתים לנגיף הקורונה (עליה של 30 מאומתים בפרק זמן של שבוע אחד). נכון להיום 230 תושבים נמצאים בבידוד ו- 26 שהחלימו מהנגיף. 11 גני ילדים נסגרו וצוותים וילדים נשלחו לבידוד.
הגידול בקצב התחלואה, אף על פי שבמספרים מוחלטים אינו גדול, מדאיג בהחלט.
אנו עומדים בקשר מתמיד עם נציגי משרד הבריאות ופיקוד העורף ועוקבים מקרוב אחר כל התפתחות והתרחשות בנושא.
נכון שקצב התחלואה בכל הארץ גבוה אך כולנו נדרשים לפעול בקרית אתא על מנת שלא נגיע למצב של החלת סגרים ובידוד אזורים שלמים.
חייבים להקפיד על ההנחיות, לשמור מרחק, להימנע מהתקהלויות, להקפיד על עטיית מסכות והיגיינה אישית ולשמור על היקרים לנו, על הילדים והאוכלוסיות המבוגרות.
נמשיך ונעדכן בכל התפתחות ובינתיים סוף שבוע בריא ורגוע לכולם.
שלכם, יעקב פרץ"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות