שני סטודנטים מהצפון נעצרו לאחר שירו וזרקו ראש כבש לעבר בית של מנהל מכללה, בגלל שנזף בהם על איחור לשיעור

שני סטודנטים מאזור הצפון לא אהבו את הנזיפה שקיבלו מראש המכללה בה הם לומדים. אז הם החליטו להגיע לביתו, לירות לעבר הבית ולהשליך עליו ראש כבש. לאחר מרדף בכביש, הם נעצרו

שני סטודנטים נעצרו על ידי שוטרי משטרת ישראל בגין השלכת ראש כבש וירי באוויר בסמוך לביתו של מנהל מכללה מאחר ונזף באחד מהם על איחורו לשיעור- פרקליטות מחוז חיפה הגישה כנגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

החקירה האינטנסיבית החלה לפני כשלושה שבועות (15/6) עם קבלת הדיווח בשעות הערב המאוחרות במוקד 100 של המשטרה אודות ירי שמתבצע בשכונת מגורים בעיר סח'נין.

עם קבלת הדיווח כוחות משטרה גדולים הוזעקו לזירת האירוע, כאשר במהלך נסיעתם הבחינו ברכב סובארו מסוג "B-3" שהחל לנסוע לאחור עת הבחין בהם. השוטרים כרזו לרכב לעצור, אך זה הגביר את מהירות נסיעתו, פגע בשתי ניידות והמשיך בנסיעתו הפרועה לדרך עפר, חרף פנצ'ר בגלגל. בשלב כלשהו נעצר הרכב והחשודים נמלטו רגלית מהמקום, בזמן שהשוטרים רודפים אחריהם. רכבם של החשודים הובל לתחנת המשטרה ושם בחיפוש שבוצע ברכב נתפסו זוג כפפות שחורות, רעלת פנים שחורה, תיק גב ובתוכו בגדים וארנק אשר הכיל כסף ותעודות שונות שנשאו את שמו של אחד החשודים.

עם תפיסת המסמכים ואיתור זהותו של אחד החשודים, החלו השוטרים לבצע פעולות חקירה שונות ומגוונות שכללו אמצעים טכנולוגיים מתקדמים על מנת להתחקות אחר מסלול בריחתם. מהחקירה עלה, כי החשודים נמלטו מהמקום לביתם באום אל פחם ומשם החלו בנסיעה לכיוון דרום הארץ עם רכבו של אחד החשודים על כביש 6.

כוחות משטרה רבים הוזעקו לאתרם ולחסום את דרכם של החשודים. שוטרים ארבו לחשודים על כביש 6, כאשר הניידות חונות על השול, ללא אורות דלוקים. משחלף רכבם של החשודים את השוטרים, הבחינו הם, כי המנורה הימנית של הרכב שרופה, סממן אשר נמסר על ידי החקירות כמתאר את רכבם. השוטרים החלו בנסיעה אחר הרכב, ללא אורות כחולים, תוך שהם מדווחים בקשר לכוחות נוספים על כיוון נסיעתם של החשודים. החשודים ירדו במחלף בן שמן לכיוון שוהם וקצת לפני צומת בית נחמיה נחסמה דרכם על ידי ניידת משטרתית. או אז פרקו השוטרים מהניידות עם אקדחים שלופים מחשש כי החשודים חמושים ופעלו למעצרם של השניים.

החשודים (24,25 אום אל פחם) נעצרו, נחקרו ובהתאם להתפתחויות בחקירה התקיים דיון בבית משפט השלום בחיפה בנוגע להארכת מעצרם, אך בית המשפט לא נעתר לבקשת המשטרה והורה על שחרורם בתנאים מגבילים. משטרת ישראל לא השלימה עם ההחלטה והגישה ערר לבית המשפט המחוזי בחיפה, אשר קיבל את עמדתה ומצא, כי יש מקום להותיר את החשודים במעצר עד להגשת כתב האישום כנגדם.

מהממצאים שנאספו ומהעדויות עלה, כי סמוך למועד האירוע, הגיע אחד החשודים באיחור ללימודים. הקורבן- מנהל המכללה- שהבחין בחשוד נזף בו על איחורו והורה לו למדוד חום, למלא הצהרת בריאות ולעלות לכיתה. החשוד כעס על הקורבן והחליט יחד עם חברו לבצע ירי ולהשליך ראש כבש לעבר ביתו. לשם כך, אחד החשודים ניגש לסוכנות רכבים בעיר מגוריהם, אום אל פחם, וטען כי הוא מתעניין ברכישת סובארו B-3 ומבקש לקחת את הרכב לנסיעת מבחן. החשוד נסע עם הרכב לכפר מנדא, החביא אותו במטע זיתים והחליף את לוחיות הזיהוי שלו.
בתום חקירה מיומנת ויסודית הועבר חומר החקירה לעיון פרקליטות מחוז חיפה, אשר הגישה היום (7/7) כנגד 2 החשודים כתב אישום ובקשה למעצר תום הליכים בבית המשפט המחוזי בחיפה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות