המחווה המרגשת של מנהלת ביה"ס "רקפות" בק. ביאליק: דחתה את מסיבת הסיום כדי שילדה שנכנסה לבידוד, תוכל להשתתף במסיבת הסיום

ניצן מקריית ביאליק רצתה להשתתף במסיבת הסיום של ביה"ס היסודי רקפות בקריית ביאליק. אלא שניצן הייתה בבידוד בזמן התאריך של המסיבה. מנהלת בית הספר החליטה שאף בוגר לא יפספס את מסיבת הסיום, אז בצעד חריג היא דחתה את המסיבה כדי לאפשר לניצן להשתתף

בימי קורונה אלו מסיבות סיום של בתי ספר יסודיים ברחבי הארץ מתקיימות במתכונת של צילומים שמועברים להורים בזום.

למרות זאת, מדובר במסיבה שכל בוגר יסודי לא היה רוצה לפספס. ניצן בר עוז, תלמידת בית הספר היסודי "רקפות" בקריית ביאליק השתתפה בחוג בו הייתה ילדה חולה מאומתת. התוצאה: ניצן נאלצה להיכנס לבידוד וכך לא יכלה להשתתף בצילומי מסיבת סיום היסודי.

אביה משה סיפר מה קרה, שהביא למחווה מרגשת מצד מנהלת בית הספר, לימור לוי: "משרד הבריאות החליט לפני שבועיים שניצן תסיים יסודי ללא השתתפות במסיבת הסיום והצילומים וללא מזכרת. למה? כי למזלה בחוג בו השתתפה 'נחשפה' לילדה מאומתת. ניצן בריאה והכל בסדר. לכן כל הקבוצה וניצן בפרט נכנסו לבידוד. ניצן היחידה בקבוצה שגם מסיימת בית ספר יסודי וגם תפספס צילומי מסיבת סיום. תבינו לבד מה זה גרם לילדה.

לאחר שפנינו ללימור מנהלת בית הספר, לימור לוי, היא מייד הבינה את המקרה, ויזמה פתרון ובאופן יוצא גופן החליטה לדחות את צילום המסיבה ל 1/7 רק כדי שניצן תהיה נוכחת בסיום 6 שנים של יסודי. באותו הרגע התהפך עולמה של ניצן לטובה. זה בהחלט הזמן לומר תודה ענקית ללימור לוי מנהלת בית ספר רקפות קריית ביאליק, למחנכת ולצוות שהתגייס לעוד יום צילום".

 

בתמונה: מנהלת ביה"ס רקפות בקריית ביאליק, לימור לוי. דאגה שכל הילדים יוכלו לחגוג מסיבת סיום

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות