“אני חוזר להופיע!!!” אדיר מילר בפוסט מרגש על החזרה לבמה

"הבמה היא בית בשבילי, היא עוגן שלי": עשרים וחמש שנה של הופעות על הבמה לא הכינו את אדיר מילר לתקופה של ארבעה חודשים בלי במה וקהל

קורונה או לא, חוזרים לבמה: אדיר מילר חוגג בשנה הבאה 25 שנים של הופעות על הבמה ואין דבר כואב יותר לאמן שרגיל להופיע על בסיס יומיומי כמעט מאשר להפסיק את העלייה לבמה, את מחיאות הכפיים, את החמצן של הקהל. מילר העלה פוסט מרגש בעמוד הפייסבוק שלו וזכה לעשרות אלפי לייקים, שיתופים ותגובות חמות מהקהל שמחכה אף הוא לרגע בו אדיר יעמוד על הבמה ויגרום להם לצחוק ולהרגיש מאושרים במשך שעתיים.

וכך כתב אדיר בפוסט: 

"אני חוזר להופיע!!!
בינואר 96 עליתי פעם ראשונה לבמה בערב חובבים בצוותא 2. החוויה הייתה מדהימה, הרגשתי שהקהל מחבק אותי וחיבקתי אותו חזק בחזרה. חיכיתי כל יום להופעה הבאה כמו גבר שמחכה לאהובתו שתשוב מהמרחקים. מאז, למעלה מ 20 שנה אני על הבמה שלוש, ארבע פעמים בשבוע, מדבר עם הקהל, מרגיש אותו ונוגע בו. אין דבר שכייף לי יותר מזה, הבמה היא בית בשבילי, היא עוגן שלי ושם אני מרגיש שאני באמת במיטבי. בכל הופעה אני מביט לכל אחד ואחד שיושב מולי בעיניים ומודה לו. מודה לו שכיבד אותי, קנה כרטיס ופינה ערב שלם לכבודי. אני מביט בו ויודע שאני אלחם כמו אריה כדי להצדיק את הכבוד שהוא נתן לי.
ואז יום אחד זה נעצר!!! לא לשבוע, לא לשבועיים, לא לחודש, לא לחודשיים אלא לארבעה חודשים!!! ארבעה חודשים שחמצן הקומדיה שלי לא מגיע אליי. ארבעה חודשים שאני לא יכול להרגיש את הקהל. ארבעה חודשים שאני לא יכול לשמח ולהסתכל לאנשים בעיניים. וזה היה קשה מתסכל ועצוב!
אבל השבוע זה קורה!
בשישי ושבת הקרובים ואני מתרגש שאני כותב את זה אני חוזר להופיע בבית החייל בתל אביב!
אמנם לא מול כמות הקהל שאני רגיל (אנחנו מחוייבים ופועלים בהתאם להנחיות משרד הבריאות במלואן) אבל, עדיין, אני חוזר לאהבה הכי גדולה שלי .. אני מתרגש כאילו זו ההופעה הראשונה שלי, חושש שאהיה קצת חלוד, חושש שארבעת החודשים הללו אולי פגעו קצת בכושר אבל אני בטוח שיהיה חשמל! מקווה שמפה רק נמשיך ונחזור להופיע ללא הפסקה, כי את המנגינה הזו באמת שאי אפשר להפסיק!

אוהב אתכם כל כך, ניפגש בהופעות,

אדיר"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות