הישג לבוגרי המחזור הראשון של מגמת מכטרוניקה באורט קריית ביאליק: זכו במקום שני בתחרות ארצית

בוגרי המחזור הראשון של מגמת מכטרוניקה באורט קריית ביאליק זכו במקום שני בתחרות הארצית ”מכטרוניקה בשירות האדם והחברה”

בתחרות הארצית לרובוטיקה והנדסת מכונות המתקיימת זו השנה ה- 21 זכו בוגרי מגמת מכטרוניקה של אורט קריית ביאליק במקום שני. מדובר בבוגרי המחזור הראשון של מגמת מכטרוניקה בבית הספר אשר זכו בקטגוריה "תכן מכני" עבור  פרויקט " הג'וקר", בתחרות אשר התמקדה במכטרוניקה בשירות האדם והחברה. בשל משבר הקורונה והצורך לשמור על ריחוק חברתי התחרות נערכה השנה  באופן וירטואלי . 

פרויקט  "הג'וקר" הינו פרויקט קהילתי מיוחד שנעשה יחד עם משטרת ישראל בחסות עמותת תעשידע שבא לתת מענה לצורך המבצעי בקיצור זמני הטיפול בבדיקת רכב חשוד. זוהי מערכת אוטונומית הנשלטת מרכב החבלה שמטרתה הנעת אמצעי הרמה באופן בטוח מרכב החבלה אל הרכב הנבדק, התמקמות מתחת לרכב הנבדק והרמתו לצורך ביצוע בדיקה מהירה של תחתית הרכב. הקושי ההנדסי איתו התמודדו התלמידים היה הצורך בתכנון רכב בעל ממדים קטנים ככל האפשר ובעל יכולות הרמה עד 20,000 N המכיל בנוסף מצלמה בעלת יכולת סריקה והעברת מידע במרחב. את הרכב פיתחו התלמידים נועם קריספין, אורי סוורנו, גיא בלסון בהנחיית רפ"ק ארז קנטור ופרץ ברנט.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, ברך ואמר: "אני גאה בתלמידינו ובצוות בית הספר המוביל אותם להצלחה"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות