טקס הצדעה מיוחד נערך בנשר לכבוד 40 בני נוער המתנדבים בקהילה

"אות הנוער המתנדב בנשר" הוענק בטקס חגיגי ל-40 בני נוער. רועי לוי: "חשוב לטפח ולחנך אזרחים מצוינים בעלי ערכים חברתיים, נכונות לעזרה לזולת ותרומה לקהילה"

 

"אות הנוער המתנדב" הוענק השבוע ל-40 בני ובנות נוער מהעיר נשר, על הצטיינותם בהתנדבות ותרומה לקהילה בשנת הלימודים תש"ף. הטקס נערך באשכול הפיס בנשר, במעמד מ״מ ראש העיר, ישי איבגי, חברי מועצת העיר, גורמים בכירים במינהל חברה ונוער – משרד החינוך במחוז חיפה, מנהלי בתי ספר, תלמידים ונציגי מועצות התלמידים והנוער בעיר.

רועי לוי, ראש עיריית נשר אמר: "ההישגים הלימודיים בהחלט חשובים ואנו מטפחים מצוינות בכל מסגרות הלימוד העירוניות, יחד עם זאת, למערכת החינוך העירונית הפורמלית והבלתי פורמלית תפקיד חשוב אף יותר – לטפח ולחנך אזרחים מצוינים בעלי ערכים חברתיים, נכונות לעזרה לזולת ותרומה לקהילה. אני מבקש להודות לנוער הנפלא שלנו על העשייה המוברכת בכל ימות השנה ובמיוחד במשבר האזרחי הקשה ביותר שעברה מדינת ישראל בעשורים האחרונים – מגפת הקורונה. עלו והצליחו".
בין בני הנוער הזוכים: נערות ונערים המתנדבים במסגרות הבאות: מועצת התלמידים והנוער העירונית, שבט נשרים של תנועת הצופים, בני עקיבא, מש"צים, מתנ"סים, מד"א ומשטרת ישראל וכן במסגרת פעילויות מנהיגות בקריית החינוך. השנה אף התווספה קטגוריה מיוחדת לנוער שהתנדב באופן יוצא דופן במהלך משבר הקורונה.
הטקס אורגן על ידי עיריית נשר, יחידת הנוער העירונית, בראשותו של מנהל היחידה, אור מורדו, ומועצת התלמידים והנוער העירונית.
בתוך כך, ובמסגרת פעילויות ההוקרה לבני הנוער וביוזמת יחידת הנוער העירונית, קושטו השבוע רחובותיה של העיר נשר בשלטי חוצות – ובהם תמונותיהם של בני הנוער המתנדבים מתנוססות בגאווה.
אור מורדו, מנהל יחידת הנוער העירונית: "דווקא בימים בהם העולם כולו מתמודד עם מגפה וקשיים שלא נראו קודם לכן הנוער מראה את פניו היפות במעורבות חברתית ותרומה לקהילה. אני שמח כי אנו ממשיכים את מסורת "אות הנוער המתנדב" להוקרת הנוער בנשר המהווים את חוד החנית של הנוער הישראלי. לשמחתי גם עבודתם הקשה של מועצות התלמידים באו לידי ביטוי בקבלת אישור תקינות לכל המועצות בעיר. אנו גאים בהם – יישר כוח! כמו כן השנה ראינו את פעילותם החלוצים של מתנדבי שנת השירות שלנו שהשקיעו רבות. תודה רבה לכל השותפים לקידום הנוער".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות