ילדי קריית ביאליק חזרו לגני הילדים תוך שמירה על כללי הריחוק

מריחים שגרה: 61 גני ילדים עירוניים בקריית ביאליק חזרו לפעול הבוקר באחוזי התייצבות גבוהים מצד הילדים

61 גני ילדים עירוניים חזרו לפעול בקריית ביאליק. בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך, ילדי הגנים חולקו לשתי קבוצות המכונות "קפסולות" כדי לשמור על כללי הריחוק וההגנה. ביום הראשון ללימודים התייצבו 76% מכלל הילדים בגילאי טרום חובה, 81% מהילדים בגילאי גן חובה ו־79% אחוזים מהילדים בחינוך המיוחד.
ראש העירייה, אלי דוקורסקי, ציין כי זהו יום חג עבורו ועבור מערכת החינוך העירונית: "האחוזים הגבוהים של התייצבות הילדים מעידים על האמון הרב לו זוכה מערכת החינוך העירונית בכלל ובגיל הרך בפרט, בקרב ההורים. העירייה נערכה מבעוד מועד בניקיון, חיטוי, סידור והכנת הגנים לקליטת הילדים על פי ההנחיות וסיפקה אמצעי מיגון לצוותי הגנים".
פתיחת גני הילדים היוותה שלב נוסף בחזרת כלל מערכת החינוך בעיר לשגרת לימודים. בשבוע שעבר חזרו ללמוד תלמידי כתות א'-ג' בבתי הספר היסודיים וכתות יא'-יב' בבה"ס התיכון אורט קריית ביאליק.
יצוין כי ביום חידוש הלימודים בכיתות א-ג עמד אחוז ההתייצבות הילדים על 53%, וביום ראשון השבוע כבר עלה המספר ל־77%. כעת נערכים בעירייה לפתיחת מערכת החינוך כולה – כיתות ד-י – בבתי הספר היסודיים, בחטיבות הביניים ובחטיבה העליונה. חידוש הלימודים בכיתות אלה מתוכנן ל־31 במאי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות