שלום (שוב) כיתה א: כיתות א-ג בקרית ביאליק חזרו לשגרת הלימודים

53% מהתלמידים בקרית ביאליק הגיעו ליום הלימודים הראשון. ראש העירייה הגיע באופן אישי לקבל את פני התלמידים ולעמוד מקרוב אחרי אופן קליטתם

הלימודים בכיתות א-ג נפתחו בקריית ביאליק כסדרם, במהלך חזרה לשגרה בעקבות משבר הקורונה. לפתיחת בתי הספר קדמה עבודה מסורה ורבה של צוותי הניקיון ואחזקה, שניקו וחיטאו את כיתות הלימוד בבתי הספר על מנת להכין אותן לקליטת התלמידים וצוותי ההוראה. כמו כן סיפקה העירייה ציוד מיגון לצוות העובדים בבתי הספר כדי לעמוד בדרישות משרדי הבריאות והחינוך.
ביום הראשון ללימודים הגיעו 53% מכלל תלמידי כיתות א-ג שהתקבלו על ידי צוותי ההוראה שהחתימו על הצהרת בריאות יומית, ודאגו לשמור על מרחק בין התלמידים בכניסתם לבית הספר.
מנהלי בתי הספר חילקו את הגעת התלמידים לפי שכבות לימוד בזמנים שונים, כדאי להפחית את ההתקהלות בכניסה. התלמידים חולקו לקבוצות לימוד קטנות שהושבו בכיתות, תוך שמירה על מרחק ביניהן.
ראש העירייה, אלי דוקורסקי, הגיע באופן אישי לקבל את פני התלמידים, ולעמוד מקרוב אחרי אופן קליטתם ופתיחה מסודרת של יום הלימודים הראשון. דוקורסקי שוחח עם התלמידים, התעניין לשלומם והביע את שמחתו על חזרתם לשגרה הלימודים. "שמחתי לפגוש את התלמידים שומרים על הכללים, ונכנסים ילד-ילד בשערי בית הספר. אני מלא הערכה כלפי המנהלים והמורים שתוך זמן קצר נערכו בצורה מיטבית לקליטת הילדים, ולימדו בתנאים החדשים שדרשו התארגנות ייחודית, כאשר בו בזמן נמשכים תהליכי למידה מרחוק עבור כיתות ד-ו. ביום השני ללימודים הגיעו 58% מכלל התלמידים. ואני מאמין שבימים הקרובים מספר הילדים המגיעים לבתי הספר יילך ויגדל. כולי תקווה שבשבועות הקרובים תשוב כלל מערכת החינוך לפעילות מלאה".

בתמונה: ראש העירייה, מנהל אגף החיוך עמי ראובן ומנהלת בית הספר נעורים מירי בן שושן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות