הטובים בארץ: קריית החינוך אורט קריית ביאליק נבחרה כבית הספר המצטיין של רשת "אורט ישראל"

בית הספר זכה בפרס היוקרתי הודות חתירה בלתי פוסקת לחדשנות ומצוינות הבאות לידי ביטוי בהישגי התלמידים,  במיזמים ותוכניות חדשניות, טיפוח תלמידים, בעלי צרכים מיוחדים בהשקעה ובמסירות ראויים להערכה. ועדת הפרס ציינה את תרומתו של מנהל בית הספר רמי פורת בהובלת תהליכים פדגוגים חדשניים המשלבים חשיבה "מחוץ לקופסה" לצד הנעה ללמידה בקרב התלמידים תוך יצירת סביבות לימודיות ייחודיות  התורמות  להישגים מרשימים של בית הספר.  בנוסף פרס המצוינות, חטיבת הביניים אורט "דפנה" בניהולה של רעיה טובול זכתה בפרס בית הספר הנאה של הרשת.
ראש העיר אלי דוקורסקי ברך ואמר: "תחושת גאווה גדולה ליוותה אותי בטקס חלוקת פרסי החינוך של רשת 'אורט ישראל'. ברכותיי לקריית החינוך 'אורט' על הישגיה וערכיה ועל הכבוד שהיא מנחילה למערכת החינוך של קריית ביאליק".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות