יש כבוד: מטר פישר מנשר נבחר לאות רמון וליו"ר מועצת התלמידים והנוער המחוזית

מטר נבחר למועצת הנוער העירונית בנשר לפני כארבע שנים, במהלכן כיהן כדובר המועצה ובשנתיים האחרונות כיו"ר המועצה העירונית. בנוסף כיהן כיו"ר מועצת התלמידים בחטיבה א' וראש צוות קהילה חוץ בשבט נשרים – שבט הצופים בעיר.  מטר הינו דמות בולטת בנוער נשר ואף זכה לאחרונה באות הנוער המתנדב העירוני.  בשנה שעברה נבחר מטר לכהן גם כדובר המועצה המחוזית.  בפעילותיו מייצג ומשמיע את קול הנוער בעיר מול מקבלי ההחלטות, יוצר פעילויות חברתיות לפיתוח תרבות שעות הפנאי, פועל לתקינות מועצות התלמידים בעיר, משתתף בוועדות העירייה ומקדם יוזמות רבות. לאורך כל פעילותו מגלה מטר אחריות, ייצוגיות, מעורבות וכבוד הדדי לעמיתיו.

בכך מטר מהווה בן הנוער השלישי ברצף מנשר שזוכה באות רמון, דבר ייחודי ונדיר בישראל. מטר מצרף לשקד בוזגלו ונוי קריאף שזכו בשנתיים האחרונות.

מנהל יחידת הנוער העירונית בנשר, אור מורדו: "אנחנו גאים מאוד במטר על עשייתו הברוכה בייצוג נוער נשר ומאחלים לו בהצלחה גדולה, אנו נמשיך ונתמוך בעשייתו ובעשיית מנהיגות הנוער הייצוגית בעיר ומזמינים את כל בני הנוער המעוניינים להצטרף למטר וחבריו ולהשפיע על העשייה החברתית בעיר ".

ראש העיר נשר, רועי לוי: "אנו ממשיכים להתחבר לצעירים, ולהשקיע בבני הנוער שלנו, אנו משקיעים רבות במנהיגות הנוער המקומית ובבניית הכישורים הנדרשים למנהיגות. אני מאחל הצלחה רבה למטר.".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות