עונש חמור למבריח הביצים הסדרתי באזור חיפה: נשלח לשבעה חודשי עבודות שירות וקנס כבד

משרד החקלאות חוזר ומדגיש כי כאשר ביצים לא מוחזקות בתנאים מתאימים, עולה הסיכון לתחלואה בחיידק הסלמונלה ועל כן קיים סיכון ממשי לבריאות הציבור. בדומה לכך, גם העדר מיון מבוקר ותהליך הוצאת ביצים סדוקות שבורות, כתמי דם, עובש וכן חוסר שמירה על טמפרטורה אחידה מאפשרים את התפתחות החיידק ומהווים סכנה בריאותית לציבור.

על פי כתב האישום שהגיש משרד החקלאות נתפס עמשה בהברחה של מעל 4,500 ביצים בכל פעם. הביצים לא מפוקחות בהתאם להנחיות השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות – לא היו ארוזות כנדרש, לא מוינו בתחנת מיון, לא סומנו בתאריך אחרון לשיווק ולא הוחתמו בחותמת של תחנת מיון מורשית לשיווקן. כמו כן, הביצים הובלו ללא תעודת משלוח של המועצה לענף הלול להובלתן. מחקירת הנאשם עלה כי הוא התכוון לשווק ולהפיץ את הביצים בצפון הארץ.

היום, כאמור, הורשע עמשה ונגזר עליו עונש חמור ביחס לעונשים שניתנו בעבר על עבירות דומות.

 

 

צילום אילוסטרציה: מועצת הלול

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות