"הפיתרון" של קליש לקייטנות בתשובה להורים: אם תוכיחו שהבטיחו לכם בכתב מחיר זול יותר, תקבלו הנחה רק ליולי. השאר: המחיר ישאר בעינו. שלב ההוכחות עובר להורים?

2. נראה לכאורה, שהורים לילדי הצהרונים קיבלו הבטחה לסבסוד חודש קייטנות חינם ביולי. מדובר בהבטחה שאין לה סימוכין, שניתנה בשנת בחירות, שאין מאחוריה תקציב אמיתי, ושאין לה מקורות מימון.
3. מכיוון שטובת המשפחות עומדת לנגד עיננו, אנו מבקשים לסייע להורים המחזיקים בחוזים חתומים המוכיחים כי הובטח להם מימון קייטנת חודש יולי. אנא פנו אלינו בדוא"ל kaytanothaifa@haifa.muni.il או בטלפון 1-700-507-002, הנחתי את מערכת החינוך להעניק הנחה של 300 שקל למחזור יולי בלבד, על סמך חוזה חתום מול המתנ"ס או העירייה עד סוף יולי".
חברת מועצת העיר, סופי נקש, הגיבה בחריפות על ה"פיתרון" שהודיעה עליו קליש רותם ועיריית חיפה ותוקפת: "מסתכלת על הכתוב שבסופו חתומה ראש העיר ומתביישת במה שנכתב ומתביישת במי שחתומה על המכתב. 'נראה לכאורה'… מכבסת מילים יפות שאין מאחוריהם דבר, ההורים נתנו צ'קים מספטמבר עד יולי על סכומים שנתבקשו על ידי העירייה, זה עובדה ולא לכאורה, עכשיו שלעירייה לא נוח הם באים ומשנים את ההסכם בצורה חד צדדית. ההורים לא צריכים להמציא חוזים ומסמכים עצם גביית התשלום מהווה הסכם. כשאין תקציב ומקורות מימון לא מחזיקים 5 סגנים ועוזרים, לא מעלים את תקציב לשכת ראש העיר בעוד חצי מליון שקל, לא מוסיפים תקציבים לתרבות תורנית, לא נוסעים משלחות לחול של חברי מועצה על חשבון משלם המיסים.
ראש עיר יקרה, תלמדי לעשות תעדוף וסדרי עדיפויות קודם ילדי העיר ורק אחר כך האתנן הפוליטי שהבטחת לחברי הקואליציה שלך. קודם כל רווחת התושבים ואחר כך רווחת נבחרי הציבור.
אני מתביישת בחברי הקואליציה שרואים את הורי העיר דואגים מה יהיה עם הילדים ושותקים כי הכיסא והתפקיד מעל הכל, הבושה היא כולה שלכם. בושה פשוט בושה, תסתכלו על עצמכם ופשוט תתביישו!".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות