הפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה פורצת דרך בתחומה: תואר שני במשפטים למי שלא משפטנים.יות!

אוניברסיטת חיפה. תואר שני חשוב גם למי שלא משפטן. נית. צילום. פיקסבייאוניברסיטת חיפה. תואר שני חשוב גם למי שלא משפטן. נית. צילום. פיקסביי

התכנית החדשה בפקולטה למשפטים תעניק לבוגריה את הידע והכלים להבין לעומק בסוגיות מסוג זה – ועוד רבות אחרות, והיא כוללת קורסים מתחומי המשפט המינהלי, המשפט הפלילי, דיני עבודה, דיני נזיקין, דיני משפחה, תיאוריה משפטית, משפט וחברה ועוד. התכנית אף כוללת הרצאות אורח ייחודיות של צמרת המשפט הישראלית, בסוגיות משפטיות אקטואליות. 32 שעות לימוד סימסטריאליות, למעלה ממחצית ממשך הלימודים, יוקדשו ללימודים בתחומי משפט עם זיקה לתחומי התואר הראשון של כל בוגר ובפן המעשי יותר, כתיבת שתי עבודות סמינריוניות.

מכיוון שהתכנית כולה מוכוונת להשתמש בידע התיאורטי כדי להעניק כלים וידע מעשיים לשוק התעסוקה, היא מורכבת משני ימי לימוד, כך שניתן לשלבה יחד עם העבודה הקיימת. כיום התכנית פתוחה לבוגרי ובוגרות מדעי הרוח, החברה, הרווחה והבריאות, מינהל עסקים, משאבי אנוש וחינוך– כשבשנה הבאה מתוכננת הרשמה גם לבוגרי תואר ראשון מתחומי המדעים.

"הפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה היא פורצת דרך בשילוב של הדיסציפלינה המשפטית עם דיסציפלינות שונות, שנראו בזמנו לא קשורות והיום הן מובנות מאליהן: משפט וטכנולוגיה, משפט וסייבר, פמיניזם ומשפט ועוד. התוכנית החדשה שלנו מיועדת לאלה שמבינים שבמציאות של ימינו, לא מספיק לדעת רק תחום ידע אחד וידע מולטי-דיסציפלינרי הוא הכרחי", סיכם דיקן הפקולטה למשפטי פרופ' אורן גזל-איל.

לקבלת פרטים נוספים לגבי התואר ניתן לפנות לטלפון : 04-8240007

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות