תושב חיפה תובע את "כללית סמייל" בחיפה: "לאחר עקירת שיניים הפכתי לנכה עם שיתוק בחצי פניי"

לאחר מכן פנה האיש למומחה לכירורגיית פה ולסת, אשר הבהיר לו כי במהלך הטיפול שעבר: "עצב הלסת התחתונה נפגע ואין יכולת לרפאו". בשלב זה פנה האיש לנוירולוג  שכתב כי המטופל נשאר אחרי הטיפול השיניים עם "תחושת רדימות בחצי פנים, רוק נוזל מצד שמאל של הפה, חצי לשון רדומה וזה מאוד מפריע לו באכילה ובליעה".

בחוות דעת שצורפה לתביעה קובע מומחה לכירורגיית פה ולסת כי הטיפול הרפואי שקיבל התובע:

"לא תאם כלל את הסטנדרט הרפואי המקובל והסביר בזמנים הרלוונטיים לאירועים". בין השאר הרשומות הרפואיות אינן מלאות, הרופא המטפל לא הסביר על מהות הניתוח והחלופות הקיימות ולא קיבל את הסכמתו של המטופל לניתוח העקירה. כמו כן לא ניתן לו טיפול תרופתי מיידי לאחר הפגיעה בעצב.

לדעת המומחה: "המנהלת האדמיניסטרטיבית שמנעה בדיקת רופא למחרת הניתוח גרמה לנזק רפואי". לדעת המומחה למטופל נותרה נכות נוירולוגית צמיתה בשיעור של 20 אחוז. התביעה שמאירה לבית המפשט לקבוע את גובה הפיצוי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות