נשר חיבקה את כוחות הביטחון וההצלה בהפנינג ענק לכל המשפחה

ההפנינג כלל תצוגת תכלית של משטרת ישראל, על יחידותיה השונות: יחידת הפרשים, יחידת הכלבנים, משטרת התנועה, יחידת הג'יפים – זבולון, יחידת הסיור, יחידת האופנועים, יחידת החבלה, ועוד. כמו כן הוצבה במקום עמדת גיוס מתנדבים.

מגן דוד אדום, ורשות הכבאות וההצלה – מחוז חוף, הציגו אף הם את שלל האמצעים וכלי הרכב שברשותם. במקום הוצבה נקודת התרמת דם.

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, הציגה: "רכב מתהפך", סימולטור נהיגה, ואת: "המשכנע האנושי הכפול" – סימולטור הממחיש את חשיבות חגירת חגורת הבטיחות. כל זאת, במטרה להעלות את המודעות לבטיחות בדרכים. בנוסף היו פינות יצירה לילדים, מתנפחים, קעקועים, איפור פנים, בלונים ועוד מגוון הפתעות.

"כוחות הביטחון וההצלה עושים לילות כימים על מנת לדאוג לביטחוננו. מגיע להם שלפחות פעם אחת בשנה ניתן להם את הכבוד הראוי", ציין ראש העירייה, רועי לוי. "שיתוף הפעולה המוצלח בין עיריית נשר לבין המשטרה, ושאר גורמי החירום וההצלה הן בשגרה והן בחירום הם החוסן העיקרי שלנו כקהילה. שיתופי פעולה אלה יימשכו גם בעתיד. שמחתי לראות את ההנאה על פניהם של הילדים וההורים הרבים. נכונו לנו עוד שלל אירועים קהילתיים מרגשים".

 

צילום: יוסי שרם

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות