מתכון טעים ומצחיק לזוגיות מוצלחת: 'מבשלים זוגיות'

טעים! מבשלים זוגיות. צילום ערן לביאטעים! מבשלים זוגיות. צילום ערן לביא

על הבמה הוצבה תפאורה מינימליסטית- שני שולחנות עמוסי כל טוב ולצידם שני כיסאות, והכי חשוב, סיר מרק שאמנם בתחילה נראה כאילו מיותר אבל אחרי חמש דקות, מין ריח מהביל, חמים וממכר יצא ממנו ומילא את חלל אולם רפפורט, מה שכמעט וגרם לי לקום ולשתות הישר מהסיר. אם היה אפשר להעביר ריח במרשתת הייתם רצים להכין מרק… אבל עוד נחזור לסמיך הטעים הזה.

האור ירד ועל הבמה עלה לו בקפיצות ודילוגים יוסי פרץ ארי, איש תקשורת חיפאי ותיק, שידוע בבישוליו ובעברו היה סטנדאפיסט שיכול היה להגיע לשורה הראשונה והחל להפציץ את הקהל בז'אנר הכה מצליח היום, אילתורים. אחרי כחמש דקות של קטעים עם הקהל שממש נהנה מזה, הצטרפו אל יוסי שתי השותפות להפקה, סימי אקשוטי, מאמנת כלומר קואוצ'רית וגלית צור עורכת דין, כשכולם כמובן באים מתחום ה… נכון, זוגיות.

מצחיק ומרענן. מבשלים זוגיות. צילום גילי נחושתןמצחיק ומרענן. מבשלים זוגיות. צילום גילי נחושתן

ואז החל לקרות משהו מופלא על הבמה, השלושה הציגו את עולם הזוגיות, כל אחד מנקודת מבטו, השקפתו ומקצועו, באופן כה מתוזמר שזה הרגיש כמו סריגת סוודר צמר נעים שעוטף אותך למשך כשעה וחצי. הקהל צחק, השתתף, התרגש ובעיקר נהנה, מסיפורי צור על משפטים מעניינים בין בני זוג שהיא הייתה שותפה להם, מהסיפורים וההמלצות של אקשוטי שאף הדגימה על הבמה אימון זוגי בין יוסי לאחת המשתתפות מהקהל וכמובן מקטעי ההומור המצוינים של פרץ ארי שלא נח לרגע לאורך כל המופע.

בקיצור, קיבלתי סטירה. למה? כאחד שמעדיף את האיכות של תיאטראות הפרינג' בלונדון והאוף אוף ברודוויי על השואו אוף אוף, הפעם החוש שלי פישל ונתתי להפקה כזאת לחמוק ממני תקופה, אבל הינה, יש תיקון והכל בא על מקומו בשלום.

ואם זה לא מספיק אז בסוף ההופעה מגיע הפינוק האמיתי כשהקאסט מחלק את סיר המרק לקהל שיוצא לביתו, כשהוא שמח, מלא בתובנות וחם על הלב. ולמי מהזוגות שעדיין לא היה ב-'מבשלים זוגיות'…. שיתחיל לבשל את הרעיון.

וירטואוז. יוסי פרץ ארי ב-מבשלים זוגיות. צילום ערן לביאוירטואוז. יוסי פרץ ארי ב-מבשלים זוגיות. צילום ערן לביא

ההצגה "מבשלים זוגיות" מגיעה לתיאטרון גבעתיים, יום שישי בשעה 22:00.
לכרטיסים: http://bit.ly/30o03tR

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות