'מסע בארץ היין'- יוסי כהן זרנקין מציג את תערוכת היחיד השביעית שלו, שמוקדשת כולה לעולם המרתק והמרהיב של תעשיית היין

זרנקין, כלכלן ומנכ"ל בצמנטכ"ל ומוותיקי הגוורדיה החיפאית, הוא משורר שהוציא לאור שלושה ספרים וצייר שהציג שש תערוכות יחיד וכל זה בזמן שתפקד כבכיר בבנק הפועלים כשבתפקידו האחרון שימש כמנהל הסניף הראשי של הבנק בחיפה ולאחר מכן כמנכ"ל חב' הבניה הציבורית "צמנטכל" שבין הפרויקטים הגדולים והמוכרים שבנתה היו מגדלי עזריאלי, הטרמינל האווירי, החניונים ומרכז האנרגיה של נתב"ג 2000, קניון האודיטוריום ועוד רבים אחרים. כיום זרנקין הוא מנהל התפעול של ענקית הנדל״ן "סאמיט".

זרנקין פועל רבות לטובת הקהילה, כשעיקר פעילותו וליבו נתונים לעמותת "בית שבתי לוי"- פנימייה, מרכז חירום לילדים בגיל הרך, יחידת אימהות והיחידה לשלום הילד, שנותנים שירות, הגנה וטיפול לילדים בסיכון מחיפה ומכל הארץ, בה הוא מתפקד כיו"ר פעיל בהתנדבות מלאה. בפעילות נוספת שלו למען הקהילה משמש יוסי כיו"ר אגודת הידידים של "המרכז הרפואי לין".

יוסי, כמה זמן הקדשת לציורים?

עבודה של שנתיים הגיע לסיומה.

למה דווקא תערוכה על יין?

אני בחרתי כנושא לתערוכה דווקא יין כי זה מחבר בין שתי עולמות שאני אוהב, מצד אחד אהבה ליין ויש לי אוסף לא קטן ומצד שני אהבת הציור.

מה המוטיב המוביל בציורים שלך?

אני מצייר ציורים ריאליסטיים המדמים את המציאות על הבד. עיקר המוטיבים החוזרים בציורים מלווים בבקבוקים ישנים ואלמנטים מעולם היין.

מה סגנון הציור בתערוכה החדשה?

הסגנון הוא היפר ריאליסטי שנותן יכולת לבטא את מה שאתה רואה בצילום או במיצג ישירות על הקנבס. הסגנון ההיפר ריאליסטי שמייחד את הציור שלי בעשור האחרון בא לידי ביטוי גם בתערוכה הקודמת שהייתה על מזוודות, ספרים ונדודים.

באיזה תערוכות השתתפת עד היום? 

ב 1988 במרכז לאומנויות מעלות

ב 1999 בבנק הפועלים בבניין ההנהלה הראשית

ב 2001 בוינוטק ברמת החייל בתל אביב

ב 2002 במרכז המבקרים יקבי כרמל בזיכרון יעקב

ב 2011 בבית אבא חושי בחיפה בגלריה החדשה

ב 2012 באודיטוריום חיפה בגלריה מס׳ 1

ב 2012 באדמה בזיכרון יעקב

וב2013 בגלריית פרימה בתל אביב.

איפה ניתן לצפות בציורים שלך?

יש לי אתר שנקרא www.zarenkin.co.il ויש בו דרך ליצירת קשר. ניתן להתרשם מהציורים ולקנות אותם גם בתערוכה.

הזמנה לתערוכת היחיד של יוסי כהן זרנקיןהזמנה לתערוכת היחיד של יוסי כהן זרנקין
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות