אלברט טייב מדבר! "כידור מנסה לבטל אותי ואת בוחריי ואומרת שלהצביע לנו זה בזבוז. אז למה בעלה ביקש לפני כמה ימים שאחבור אליה, אם היא חזקה עם 53 אחוזי תמיכה? אצלה אחד בפה אחד בלב"

טייב עובר בקו ישיר להתייחס לסקר שכידור פרסמה בשידור חי בפייסבוק בראשון, סקר בו היא התעלמה שוב מקיומו של טייב וקיומם של בוחריו למעשה ואומר: "כל הסקר הזה, הוא בעיניי בלתי אמין לחלוטין", הוא אומר נחרצות. "אני לא ראיתי בחיי בשום ישוב במדינת ישראל (מלבד בערוץ 2 בבחירות ארציות באולפן טלוויזיה), שמגיע סוקר ומסביר את הסקר. אף מתמודד באף ישוב לא מביא סוקר ״למסיבת עיתונאים״ כדי להסביר את הסקר. עצם זה שדאגו להביא את הסוקר מראה שהם רוצים לחזק משהו – יש חוסר אמינות ורצו לחזק את זה בהבאת הסוקר כץ".

ופה טייב מטיל את הגילוי: "אם את מחזיקה כזה סקר שאת מובילה ביותר מ-50 אחוז ואת מאמינה בסקר, לא היית שולחת כמה ימים לפני פרסומו את בעלך מוטי ואנשים שלך להיפגש עם אנשים שלי ולהציע שאסיר את המועמדות ואצטרף אלייך כסגן. אם יש לי רק 8 אחוז לפי הסקר שלך, מה את צריכה אותי עם השמונה אחוז שלי? הרי עם האחוזים שלך את לוקחת את הבחירות בהליכה, לא? לכן אני אומר שמשהו לא מסתדר", תוהה טייב. "אבל בנוסף נעשה כאן עוד מעשה שהוא בעיניי לא ראוי– זה כמו תרגיל חקירה מתוחכם. הפרסום של הסקר ביום ראשון מונע ממני לעשות סקר ולהפריך את מה שהיא פרסמה. כי לפי החוק, שישה ימים לפני הבחירות אסור לפרסם סקר. עכשיו גם אף חברה לא עושה סקר כי אסור להוציא אותו. היא בעצם מלכדה אותי. נכון שזה תרגיל מוצלח אבל זה מריח לא טוב. אין מצב שיש לה את האחוזים שהציג הפרופסור כץ.איפה המתלבטים? אין מתלבטים בסקר שלה? רק מה…? מישהי בקהל שמה לב ושאלה איפה המתלבטים? ואז הקימו את הפרופסור כץש״נזכר לומר״ ש 35% לא החליטו במי הם בוחרים. אז כפי שהיא מבטלת את הבוחרים שבוחרים בי, היא גם מבטלת את 35 אחוז מתושבי כפר יונה המתלבטים? גם הם לא שווים? הכל מתחיל מ-65 אחוז ולכן הכול עוד פתוח״.

 

אלברט טייב. "פתאום מפריע לגברת שוש שאין לי ניסיון מוניציפאלי. זה לא הפריע לה לפני 5 שנים כשהיא התמודדה". צילום: אלברט טייב

״אני שחקן מרכזי במרוץ הזה. אני לא עם 8 אחוז ואני מרגיש את מה שקורה ברחוב ובחוגי הבית. יש כאן משהו שהוא מכוון.יותר מכך, כשכתבתי את הפוסט של 'רב סרן שמועתי', ציטטתי מפוסט שבעלה מוטי כידור כתב בבחירות 2013. אז הוא התמודד עם אותו דבר, כשאמרו ששושי היא של אפי. מצאתי אמירה שהוא התייחס לזה ולעוול שנעשה לה. ומה קורה 5 שנים מאוחר יותר? היא עושה לי מה שעשו לה. טוב, כנראה היא ראתה שזה עבד – כי היא לא נבחרה, אז היא מנסה לעשות לי אותו דבר. אם יש לך ביקורת עליי אז תגידי, אני לא ראוי וכו'. תצאי ותגידי גלויות ולא להתחבא מאחורי שלטים וסיסמאות. ועוד דבר שעלה מהצד של תומכי שוש,הם אומרים שאין לי ניסיון. זה מעניין, כי בבחירות הקודמות זה לא הפריע לגברת שוש כידור להתמודד כשאין לה ניסיון מוניציפאלי ואותו דבר מיטל. זה לא הפריע להם, רק בבחירות האלו פתאום הניסיון משחק תפקיד. אבל מילא, עם זה אין לי בעיה, אבל עם אותו קו שלהממשיכים גם האנשים ברשימה שלה ביניהם ירון חדוות שהוא מספר 3 שחזרוכתב אינספור פעמים: 'אלברט מחכה לאפי'והגדיל לעשות כשכתב לי: 'לך תלבש טייטץ אתה עף על עצמך כמו סופרמן'. כן, ככה אנשים ברשימה שלה מתנהלים ומדברים,אגב עד לרגע זה לא נשמע גינוי מצד ראש הרשימה שושי כידור. לכן גם הרשתה לעצמה אחת התומכות של שוש לכתוב ליבפייסבוק שאני קיבלתי ג'וב מאפי להיות מנכ"ל העמותה של האנדרטה של בית ליד.מה הקשר? אין לאפי ועיריית כפר יונה שום דבר עם אנדרטת בית ליד. אם יש משהו שמפריע לי שאם לא מוצאים שום דבר, אז ממציאים. אנשים לא מסוגלים לקבל דעות אחרות, לא מסוגלים לקבל שיש עוד אנשים שמצליחים״.

הפוסט של ירון חדוות נגד טייב. "ככה אנשים ברשימת כידור מתנסחים. עד היום הגברת לא מצאה לנכון להתנצל". צילום מסך

מה יש לך לומר לאפי דרעי שאמר שלא ירוץ ורץ בסוף?

"אני חושב שהוא עשה טעות איומה שהוא התמודד. אני מאוד מאוכזב שאפי נכנס למרוץ. אני חושב שאפי גרם לתושבים בלבול אדיר, כי במשך חודשים רבים הוא אמר מפורשות שהוא לא מתכוון להתמודד. לתושב לוקח זמן להכיר ולהפנים אנשים חדשים ולהפנים דרך. אחרי שהוא הכריז כך, הוא פתאום נכנס למערכה ואכזב רבים. רבים העריכו אותו שהוא לא מתמודד ואני ברמה האישית מאוכזב ממנו. הייתה לנו שיחה לפני ההכרזה שלו ואמרתי לו שהוא לא צריך להתמודד. אמרתי לו מתוך הערכה אליו שעדיף שלא יתמודד. הוא נתן 41 שנה מהחיים שלו לכפר יונה, אבל בן אדם צריך לדעת מתי לומר זהו ושיש דור חדש".

 

מה אתה מביא איתך כאלטרנטיבה?

 

"כפר יונה זקוקה להתקדם קדימה מהמקום שהיא נמצאת בו ולא זקוקה לשינוי, היא צריכה להתקדם. יש כאן דברים טובים, יש פחות טובים. אנחנו צריכים לקחת את כפר יונה בכל תחום מהמצב שבו היא נמצאת היום ולקדם הלאה. לא צריך לאיים בפיטורי כל עובדי העירייה, כמו שאני שומע ולהחליף את כל מי שיש ואת כל מנהלי בתי הספר. צריך לבחון כל דבר לגופו ולהסתכל איך אפשר להתקדם. יכולתי להכניס לרשימה שלי אנשים שרק יביאו לי קולות. אבל בחרתי לצרף אנשי מקצוע שיכולים לקדם את העיר הזאת באופן מקצועי. אני חושב שהסיפור של הקהילה האתיופית הוא משמעותי. גם אפי וגם שוש זנחו אותם ולא לקחו נציג מהקהילה, וזה משהו שאנחנו עשינו וצרפנו את דנה אלינו שהיא בזכות עצמה מטאור. מבחינתי ההתמודדות היא שליחות ואחריותחברתית.

לאיזה קהל בוחרים אתה מכוון?

"קהל הבוחרים שלנו הוא החתך של כל כפר יונה, זה צעירים, דתיים, חילוניים ורפורמים. אני בתפיסת העולם שלי אין לי בעיה עם איש, אני מחבק את כולם. אין שום צורך לדחוף החוצה איזושהי קהילה, אני אוהב את כולם ובוחרים בי אנשים שבחרו בשוש, מיטל, אפי, ש"ס וכדומה. אספתי אנשים מכל החתכים בעיר ולא משנה מה השקפת עולמם, והם מתחברים אליי בגלל מה שאני והאנשים שאתי.

תגובת שוש כידור: "מאומה לא השתנה מבחינתי מאז הגבתי בעבר על כתבה מטעמכם. מאחר וניוזים האתר שלכם משמש שופר לראש העירייה וכלי תעמולה חד צדדי, אין בכוונתי לשתף עמכם פעולה ואו להגיב".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות