אושילנד כפר סבא מכין אתכם לבחירות בשבוע של פעילויות

ביום ראשון יתחיל עם הקרנת סרט האנימציה "הנסיכה הגנובה" בדיבובה של כוכבת הילדים אגם בוחבוט, שגם שרה את שיר הנושא. עלילת הסרט עוקבת אחר רוסלאן צעיר עני שיוצא במסע יחד עם חבריו החיות להצלת הנסיכה האהובה שנחטפה. הקרנת הסרט + פופקורן מתנה ב-35 ₪ בלבד.
ביום שני יוכלו הילדים ליהנות ממופע המבוסס על ספר הילדים המוכר "פינוקיו" על הילד השובב מעץ שחולם להפוך לילד אמיתי. יום למחרת תוכלו לנצל את יום החופש בשל הבחירות המקומיות ולקחת את הילדים לסדנת יצירה בה ילמדו כיצד להכין חיפושית באמצעות שימוש בלא פחות מאשר בצק סוכר.
ביום הבחירות המקומיות שיחול ביום שלישי (30.10) הילדים יזכו לבחירה מהנה במיוחד – האם ללכת לפלייארק, פארק השעשועים הטכנולוגי המתקדם ולשחק במגוון סימולטורים ומשחקי גיימינג מתקדמים או ליהנות מסרט חדש ברשת גלובוס מקס. המבוגרים יוכלו גם ליהנות מהטבה שווה במיוחד ולבחור סרט מתנה ממגוון הסרטים ברשת גלובוס מקס. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לקנות ב-79 ש"ח ומעלה במגוון מסעדות המתחם ולקבל כרטיס מתנה לפלייפארק או לסרט. את המתנה מקבלים בעמדת הדיילות בקומת הכניסה בהצגת חשבונית תקפה לאותו היום.
ביום רביעי תתקיים סדנת בישול בריא, בהנחיית רויטל אדמוני יוזמת תכנית "אוכלים בריא" בבתי הספר, בה הילדים ילמדו להכין פנקייקים עם פירות יער בגרסה בריאה וטעימה במיוחד שלהם. את ימי שלישי וחמישי תוכלו לסיים בנעימים עם ערבי מוזיקה חיה עם הרכב רוסו (ג', 20:00) והרכב יווני עם יעקב סמרי והקולות של פיראוס (ה', 20:30).

אושילנד, עתיר ידע 4, כפר סבא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות