המשטרה בהודעה חריגה בסוגיית "חבלה" בצינורות גז בבניינים בשכונת יפה נוף בכפר יונה: "מדובר בפייק. אין חבלה, רק בעיה בשגרה"

בסוף השבוע כפר יונה סערה בעקבות פוסט אחד שהעלתה דיירת מיפה נוף עם תמונה וטענה שערבים חתכו צינורות גז לארבעה בניינים. אלא שהודעה חריגה של המשטרה שיצאה באמצע שבת, הפכה את התושבים להיסטריים ומפיצי פייק ניוז

בסוף השבוע כפר יונה סערה בעקבות דיווח של דיירים בארבעה בניינים בשכונת יפה נוף, על כך שנותקה להם אספקת הגז.

אחת התושבות צילמה את ארון הגז ושם נראו לכאורה צינורות גז חתוכים. אם לא די, דווחה אותה תושבת שבמקום נמצאה כפייה עם צבעי פלסטין.

כאמור תושבים פנו למשטרה וטענו כי מדובר בחבלה מכוונת שעשו ערבים. כל זה קרה ביום שישי.

באופן חריג, המשטרה אתמול בצהרי שבת הוציאה הודעה שבה היא מזימה את החשדות ואף קוראת לכך פייק ניוז.

וכך המשטרה: "בניגוד לפרסומים שונים בתקשורת נבקש להבהיר כי אין כל חשד לחבלה בצנרת גז ו/ או דליפת גז בבניין בכפר יונה וכי מקור הריח הינו בצובר גז העומד להסתיים.

יצוין כי במקום אותר צעיף מקופל עם כיתוב באנגלית וצבעים ירוק אדום לבן שחור – והמשטרה בודקת את נסיבות האירוע . צר לנו על פרסומים לא אחראים במיוחד בימים אלה".

 

צילום: מפייסבוק כפר יונה תושבים למען תושבים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות