ראש עיריית נתניה יוצאת נגד החלטת משרד הביטחון לפירוק יחידת המילואים הנתנייתית "בני המקום", ופנתה היום בעניין לשר הביטחון

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר בדרישה משר הבטחון ומפכ"ל המשטרה: גייסו את יחידת המילואים "בני המקום" למשטרה – הפסקת פעילות היחידה ב-31 בדצמבר – סכנה לבטחון התושבים

 

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, פנתה הבוקר לשר הביטחון יואב גלנט ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי בדרישה להמשיך את פעילות יחידת המילואים ״בני המקום״ שפועלת בנתניה כבר 65 יום. היום התקבלה הודעה שצה"ל ישחרר ממילואים את כל היחידה ב-31 בדצמבר, בכל רחבי הארץ.

במסגרת פעילות היחידה, החיילים מאבטחים מוסדות חינוך בנתניה, מפטרלים במרחבים ציבוריים ואתרים המוגדרים אסטרטגיים. היחידה מורכבת מכ-100 לוחמים מאומנים, אשר מחולקים לחמישה צוותים על פי רובעי העיר.

לכל צוות יש מפקד וסגן, מחולקים לחוליות ומתאמנים כבר שבועות כצוות אחד שיודע לתפקד ביחד בעת אירוע פח״ע. הצוותים כפופים לחפ״ק של הפלוגה שכוללת מ״פ, סמ״פ ושני קמב״צים. כולם מתנהלים על מערכת קשר אחת ומתורגלים לפעול כיחידה אחת.

"ככל שמצבו של חמאס בעזה נהיה נואש, כך הסבירות לפיגועים שיצאו מיהודה ושומרון לערים כמו נתניה הולכת וגוברת. חייבים להמשיך ולאפשר את פעילות היחידה. רוב יחידת המילואים הצהירו על רצונם להתגייס לכיתות הכוננות של המשטרה. הרשימות הועברו למשטרת נתניה לפני יותר מחודש וחצי. כל מי שגויס עד עכשיו למשטרה הם מתנדבים שלא פועלים תחת צוות אורגני ושיטת הפעלה ברורה, ולכן לא יתפקדו ברגע האמת.

"חייבים בשבוע הקרוב לגייס את כל יחידת המילואים כגוף אחד למשטרה – לצייד אותם בנשקים של המשטרה, לעשות להם מטווח ולהמשיך להפעיל אותם כיחידה אחת מאורגנת. אסור שתהיה דקה אחת שבה מצד אחד ב 31.12 יחידת המילואים לא פעילה, ומצד שני פלוגת הכוננות של המשטרה לא מוכנה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות