השב"כ הגיע ועצר 7 מתושבי טייבה שהציתו חנות אופניים בעיר, לאחר שבעליה תרם אופניים לילדי עוטף עזה. יואשמו בטרור לאומני

ימ"ר מחוז מרכז והשב״כ פענחו את תיק ההצתה והבזיזה של חנות אופניים בטייבה, שבוצעו על רקע אידיאולוגי - לאומני, לאחר שבעל החנות-תושב המקום תרם אופניים למפוני ותושבי העוטף

 

השב"כ והמשטרה הגיעו ועצרו 7 תושבי טייבה שאחראים להצתת חנות האופניים בעיר שבעליה תרם בתחילת המלחמה, אופניים לילדי עוטף עזה. בתוך כך, שוטרי תחנת טייבה ולוחמי יס"מ שרון עצרו תחילה 5 צעירים תושבי העיר בחשד למעורבות, כאשר התפתחויות בחקירת השב"כ וימ"ר מחוז מרכז הובילה למעצר חשודים נוספים בביזת החנות ובעבירות טרור ונשק.

בתום החקירה, הוגש היום לבית המשפט במחוז מרכז, על ידי עו״ד תומר שטינברג, כתבי אישום כנגד 7 צעירים המעורבים בפרשייה המייחסים למעורבים, כל אחד לפי חלקו, עבירות של התפרצות, גניבה, נשיאת נשק, ירי, החזקת נשק ופגיעה בכבוד הדגל, וכן בעניינו של אחד המעורבים יוחסה עבירה של הצתה בנסיבות של מעשה טרור.

שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל רואים בחומרה רבה פעילות שתכליתה פגיעה באזרחים על רקע לאומני-אידיאולוגי, ללא קשר ללאום, דת או מין וימשיכו לפעול בנחישות, בהתאם לסמכות הנתונה בחוק, תוך נקיטת כלל האמצעים העומדים לרשותם, בכדי לסכל איומים כאמור.

 

צילום: דוברות כיבוי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות