עיריית נתניה הקימה יחידה לאבטחה עירונית- הכוח שיתגבר את מינהל האכיפה והמשטרה ברחובות העיר

עיריית נתניה הקימה כיתות כוננות (במסגרת היחידה לאבטחה עירונית) של מתנדבים תושבי העיר בסיוע משטרת ישראל ופיקוד העורף

במסגרת הקמת היחידה לאבטחה עירונית בוצע איגום משאבים והאחדה של כיתות כוננות שונות שפועלות ברחבי העיר ליחידה אחת המוכוונת ע"י מינהל אכיפה ומשטרת ישראל לטובת הבטחון בעיר.

כיתות הכוננות מורכבות ממתנדבים תושבי העיר. חלקם חמושים בנשק אישי וחלקם חמושים בנשק ארוך שסופק ע"י צה"ל. כל זאת לצד יחידת השיטור העירוני, הפיקוח העירוני, משטרת ישראל וחיילי פיקוד העורף.

העירייה העבירה שמות מתנדבים נוספים לצה"ל לטובת הרחבת הניפוק של כלי נשק נוספים.

העירייה הצמידה כלי רכב ליחידה עם אור מהבהב (צ'קלקה), מכשירי קשר וסימני זיהוי נוספים.

ראש העיר, מרים פיירברג- איכר: ״היחידה לאבטחה עירונית מעניקה כוח משמעותי נוסף לפעולות השמירה, הסיורים והבטחון של מינהל האכיפה העירוני ומשטרת ישראל הפועלים מסביב לשעון, נוכחים בשטח, מבצעים חסימות כבישים בכניסות לעיר ומבצעים סיורים. יחידה זו מורכבת ממתנדבים, אנשי צבא ששוחררו ממילואים והתגייסו כעת. אנחנו מודים, מוקירים ומעריכים את רוח הנתינה שקיימת בעיר בכל תחומי החיים – סיוע לחיילים, סיוע לתושבי הדרום שמפונים מביתם וההתגייסות להעניק תחושת בטחון לתושבים״.

מנכ״ל העירייה, יורם כהן: ״עיריית נתניה הקימה כיתות כוננות במסגרת היחידה לאבטחה עירונית לצורך תגבור הבטחון של תושבי העיר. יחידה זו פועלת תחת מינהל האכיפה ומצטרפת לפעולות הבטחון של מינהל האכיפה ומשטרת ישראל. אני מבקש להודות לכל המתנדבים ולכל העוסקים במלאכה״.

רן אליהו
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות