פרסום ראשון: ההסכם המלא של איחוד כל הסיעות הדתיות בכפר יונה ברשימה שתקרא "מאוחדים" ועשויה להכריע מי יהיה ראש העיר הבא/ה

פרסום ראשון של ההסכם הסבוך שנרקם בין 3 המפלגות הדתיות בכפר יונה שאיחד ביניהם לרשימה אחת, כשהאדריכל מאחורי הקלעים הוא לא אחר מאשר גד רבינא. מסתמן שמדובר ברשימה שעשויה להכריע מי יהיה ראש העיר הבא בכפר יונה

לפני מספר ימים נחתם הסכם שעשוי להטות את הכף בבחירות המוניציפאליות בכפר יונה – מדובר בהסכם ראשון בין כל הסיעות והזרמים הדתיים בעיר ואיחוד ביניהם לרשימה אחת למועצה.

הרשימה כוללת את מפלגות אחדות ישראל וש"ס שלהן ייצוג במועצת העיר היוצאת, יחד עם נציגי הציונות הדתית שזוכים לראשונה לייצוג מכובד ברשימה התורנית המאוחדת.

"ניוזים השרון" מביא לראשונה את פרטי ההסכם המלאים שהביאו לאיחוד, כשאדריכל האיחוד בין 3 הסיעות והמפלגות הדתיות הוא לא אחר מאשר גד רבינא, חבר המועצה, שכרגע מכהן במועצת העיר בסיעתו של אפי דרעי.

הרשימה המאוחדת תקרא "מאוחדים": על פי ההסכם בין המפלגות, במקום הראשון יוצב שמעון סעדה – יו"ר אחדות ישראל, מפלגתו של הרב הללויה, אחריו נציג ש"ס יגאל אשרם, במקום השלישי רבי עוזיאל קרואני, נציג אחדות ישראל שהוסכם על כל הצדדים ומוכר כפעיל בקרב בני הנוער בעיר. במקום הרביעי עו"ד אודי ראש – נציג הגרעין התורני בעיר, שכאמור מצטרפים אף הם לאחדות ההיסטורית בעיר. במקום החמישי יוצב ברק אשרם מטעם ש"ס.
סוכם שבמידה ויהיו 3 מנדטים תתקיים רוטציה על המקום השלישי בין מפלגת אחדות ישראל של הרב הללויה לגרעין תורני שנתיים וחצי שנתיים וחצי
סוכם שבמידה והרשימה המאוחדת תזכה רק לשני מנדטים תהיה רוטציה בין מפלגת ש"ס לגרעין התורני – שנתיים וחצי שנתיים וחצי
על פי ראשי הסיעות שהתאחדו : "מטרת המפלגה לדאוג לציבור בנושא דת רווחה חינוך".
הרשימה המאוחדת עדיין לא החליטה במי מהמועמדים לראשות העיר שנותרו במירוץ, 4 במספר, הם יביעו תמיכה, כך לדבריהם.
ברשימה המאוחדת מקווים להשיג לפחות 3 מנדטים כשהשאיפה הריאלית היא לארבעה מנדטים – דבר שיציב אותם חד משמעית כגורם המכריע עבור כל מי שיבחר לראשות העיר, כדי להקים קואליציה עם רוב במועצה.
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות