שר התיירות לשעבר, יואל רזבוזוב, הודיע היום על תמיכתו במרים פיירברג איכר לראשות העיר נתניה

יורל רזבוזוב, שר התיירות לשעבר מטעם "יש עתיד" ומי שכיהן בעבר גם במועצת העיר נתניה, מביע תמיכה במועמדותה של מרים פיירברג איכר לראשות העיר: "כתושב העיר, כיף לדעת שיש על מי לסמוך"

מרים פיירברג איכר ממשיכה לרשום תמיכה מדמויות פוליטיות בכירות מכל צדי הקשת הפוליטית. היום היה זה שר התיירות לשעבר ותושב העיר נתניה, יואל רזבוזוב שמביע תמיכה במועמדותה של פיירברג לראשות העיר.
כך הסביר רזבוזוב: "מרים פיירברג איכר היא ראש העיר הכי טובה בישראל. היא מנהיגה אמיתית, פייטרית בנשמה שהביאה הישגים רבים לעיר. כתושב נתניה כיף לדעת שיש לך על מי לסמוך. הכרתי אותה לפני כ-18 שנה ומאז דרכנו לא נפרדו. מרים קידמה ופיתחה את נתניה, וכיום היא אחד היעדים התיירותיים הפופולאריים בישראל. ב-31.10, בבחירות לראשות העיר נתניה, אני אצביע למרים פיירברג איכר".
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות