עדי סקופ פורשת מהמירוץ לראשות העיר כפ"ס ומצטרפת לרשימתה של הדר לביא

איחוד חשוב נרשם היום עם פרישתה של עדי סקופ מהמירוץ לראשות העיר כפ"ס והצטרפותה לרשימה בהובלת הדר לביא, המועמדת לראשות העיר

הדר לביא ועו"ד עדי לוי סקופ הגיעו להסכם לריצה משותפת לראשות העיר בהובלתה של הדר לביא.
לפי מטה לביא: מטרת האיחוד היא להבטיח החלפת הנהגה ולהיטיב עם תושבי כפר סבא, מתוך ערכים משותפים לטובת העיר. ״למען העיר בעת חשובה זו התאחדנו כדי להחזיר את כפר סבא למסלול צמיחה וניהול תקין למען התושבים״, אומרות המועמדות."יחד נוביל את העיר להישגים חסרי תקדים בתכנון, בחינוך, בעסקים, בבטחון האישי ובתחבורה".
על רקע האיום שמרחף על אופיה של העיר, בתכנון, בתחבורה ובצביונה הליברלי החליטו המועמדות הדר לביא ועדי לוי סקופ לאחד כוחות. החלטה זו נעשתה לאחר מגעים רבים שנעשו בין השתיים בתקופה האחרונה.
המועמדת לראשות העיר הדר לביא: ״מבקשת להודות לעדי על התמיכה. תרומתה ארוכת השנים לעיר, וניסיונה העשיר יסייעו לנו בדרך לניצחון בבחירות אוקטובר 2023 ובניהול העיר ביום שאחרי הבחירות. אנחנו נמצאים כעת בתנופה אדירה – בשטח, בסקרים ובאיחודים – תחילה עם תמיכתו של יוסי סדבון וכעת עם הצטרפותה של עדי״.
עו"ד עדי לוי סקופ מסרה: "זה יום מרגש מאד עבורי ועבור כפר סבא כולה. הדר ואני כוח נשי מנצח- בעלות השקפות עולם משותפות וחזון דומה לעיר, ומהיום אנחנו שותפות לדרך ועומדות בהבטחה שלנו לייצר חזית רחבה שתבטיח את עתידה של כפר סבא כעיר ליברלית".
צילום: זיו וינר
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות