גאולים: ילדה עם מוגבלות ננעלה ברכב לעיני אמהּ וחולצה בשלום על ידי מתנדבי ידידים • ״מהחילוצים המרגשים שהשתתפתי בהם״

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות ילדה עם מוגבלות שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמהּ, במושב גאולים שבשרון

אביה וחניש, מוקדן ידידים, ענה לשיחה והוציא קריאת חירום למתנדבים. תהילה יהודה – מנהלת יומן מתלמדים במוקד מחוז מרכז, יחד עם אלון חפץ, מתנדב המרחב, נענו לקריאה והגיעו למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם וברגישות, חילצו המתנדבים את הילדה בשלום, וללא גרימת נזק לרכב.

תהילה מספרת: ״התישבתי לשתות כוס קפה של בוקר, ולפתע התקבלה קריאת החירום. מיד התארגנתי ויצאתי למקום. האמא המתינה לנו בסבלנות. התברר כי הילדה ננעלה ברכב כתוצאה ממנגנון נעילה תקול. פעלתי בזריזות, אלון הצטרף אליי, ובעבודת צוות הצלחנו לחלץ את הילדה. האמא הודתה ושיבחה את התושיה שלנו. זהו אחד מהחילוצים המרגשים שהשתתפתי בהם. במהלך פעולות הפתיחה לא ראיתי את הילדה מבעד לחלון, וכשהדלת נפתחה וראיתי אותה יושבת במושב הבטיחות הייעודי, דמעות של אושר מילאו את עיניי. חסד גדול שנותן משמעות נוספת לחיים״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח- קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת דלת רכב יש ליצור קשר עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות