צביקה צרפתי, ראש עיריית כפ"ס לשעבר, הביע תמיכה בד"ר אסנת ספורטה לראשות העיר: "רפי סער מוביל את העיר לאסון"

חבר מועצת העיר, צביקה צרפתי ומי שכיהן כראש העיר לאחר הדחתו של יהודה בן חמו, הביע תמיכה אמש במועמדותה של ד"ר אסנת ספורטה לראשות העיר: "היא תמשיך לפתח את העיר תוך שיתוף פעולה עם כל תושבי העיר ותוביל תוכניות פורצות דרך"

חבר מועצת העיר כפר סבא, צביקה צרפתי, שכיהן בעבר כממלא מקום וכראש העיר בפועל, הכריז אמש על תמיכתו בבחירות הקרובות בד"ר אסנת ספורטה, לראשות העיר. "החלטתי ובחרתי לתמוך בד"ר אסנת ספורטה לראשות העיר. מהיכרותי איתה בשנים האחרונות היא תמשיך לפתח את העיר תוך שיתוף פעולה עם כל תושבי העיר ותוביל תוכניות פורצות דרך בתחום החינוך, הרווחה, הקהילה, הספורט ובכל תחומי החיים שעיר יכולה וצריכה לתת לתושביה", כתב צרפתי. "לצערי רפי סער מוביל את כפר סבא לאסון. מתוך אהבתי לעיר החלטתי לפעול ולהכריז על תמיכה בד"ר אסנת ספורטה לראשות העיר כפר סבא", כתב צרפתי בהודעת התמיכה שלו.

במכתב התמיכה בד"ר ספורטה, כתוב עוד צרפתי כי: "הובלתי עם שותפיי לדרך תוכניות לשיפור איכות חיי תושבי העיר תוך שמירה על ואיזון בין הפיתוח הפיזי של העיר לשמירה על האופי והצביון הכפרי של עירי האהובה. הובלתי יחד עם שותפיי לדרך את כפר  סבא להיות עיר ירוקה ופעלתי כך בכל התחומים – באיכות הסביבה, בספורט, תכנית אב לשבילי אופניים, תוכנית אסטרטגית לחינוך, תב"ע ותע"ש ופרויקטים גדולים כמו הקאנטרי בשיתוף מפעל המים ועוד".

צרפתי נימק את הודעת התמיכה בד"ר ספורטה, בדאגה שלו לכפר סבא ולדרך שראש העיר המכהן, רפי סער מוביל אותה, "אני סבור שיש להחליף בבחירות הקרובות את ראש העיר המכהן רפי סער, שלצערי מוביל את העיר לאסון תוך קידום תוכנית מתאר שמובילה לציפוף העיר בכל המובנים ולשבירת האפיון הכפרי של העיר", כתב צרפתי.

"מתוך חרדה לחוזקה הכלכלי ומתוך אהבתי לעיר שלנו, חובתי לפעול", כותב צרפתי במכתב התמיכה ומוסיף: "החלטתי ובחרתי לתמוך בד"ר אסנת ספורטה לראשות העיר. מהיכרותי איתה בשנים האחרונות היא תמשיך לפתח את העיר תוך שיתוף פעולה עם כל תושבי העיר ותוביל תוכניות פורצות דרך בתחום החינוך, הרווחה, הקהילה, הספורט ובכל תחומי החיים שעיר יכולה וצריכה לתת לתושביה", כתב צרפתי.

צילום: רמי זרנגר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות