נתניה: תינוק ננעל בשגגה ברכב וחולץ בשלום על ידי מתנדב ידידים, "תחושה ההקלה שיש להורים כשהם רואים אותנו, שווה הכל"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שבעה חודשים שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, בכיכר העצמאות בנתניה

אשר זייבלד, מוקדן ידידים שענה לשיחה הזעיק מתנדבים למקום ודאג להכוין אותם בצורה מדוייקת. אור סעדה – אחראי בית המתנדב נתניה, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ את התינוק בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

אור מספר: "ישנתי כדי לצבור כוח לעבודת לילה שלקחתי על עצמי כשלפתע אחי מעיר אותי בצעקות שיש חירום. יצאתי בזריזות למקום רכוב על אופנוע והגעתי תוך דקות למקום. הבעת הפנים של האמא השתנתה מהקצה אל הקצה כשראתה אותי, זה לבד נותן את הכח להמשיך לצאת כל פעם. בפעולה מהירה התגברתי על נעילתו של הרכב וחילצתי את התינוק. עוברי אורח שהתאספו במקום פרגנו על המהירות והיעילות".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב, במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות