אבל והלם ברעננה: אסף גריידי, מנהל המוקד העירוני הלך לעולמו בגיל 48, לאחר שלקה בלבו במהלך טיול בטורקיה

הלם ואבל ברעננה עם היוודע פטירתו הבוקר של מנהל המוקד העירוני, אסף גריידי, כשהוא רק בן 48. גריידי לקה בדום לב במהלך טיול בטורקיה לפני כחודשיים ומאז לא התעורר מתרדמת

הלם ואבל ברעננה עם היוודע מותו בטרם עת של אסף גריידי, מנהל המוקד העירוני בעיר המוערך והאהוב.

גריידי נסע לפני כחודשיים ימים לטיול בטורקיה. במהלך הטיול הוא לקה בדום לב, במקום בוצעו בו פעולות החייאה שצלחו והוא הוטס ארצה כשהוא שרוי בתרדמת. למרות המאמצים, הוא לא התעורר מהתרדמת והיום בבוקר לאחר שנאבקו על חייו, לבו נדם והוא הלך לעולמו כשהוא בגיל 48 בלבד.

אסף היה עובד מצטיין ועובד אהוב במיוחד על האנשים לצידו בעירייה. הוא עבד משך למעלה משני עשורים בעיריית רעננה והיה אדם מוערך מאוד בעירייה. רק בדצמבר האחרון הוא מונה למנהל המוקד העירוני ברעננה.

ראש העיר, חיים ברוידא ספד לו ואמר: "אני מבכה את לכתו מאיתנו של אסף גריידי, מנהל המוקד העירוני. אסף, עובד מצטיין ומוערך, לקה בדום לב לפני כחודשים, במהלך טיול בטורקיה. לאחר מאמצי החייאה, ליבו חזר לפעום. כעירייה סייענו להטיסו ארצה והפעלנו את מיטב הרופאים כדי להצילו. אך אסף לא התעורר מהתרדמת. הבוקר נדם ליבו והוא בן 48. כולנו מחבקים את משפחתו ביום הנורא. נזכור את אסף החייכן, העובד המסור, החבר ואוהב האדם, ששנים רבות תרם למען שיגשוגה של העיר רעננה".

ההלוויה של אסף גריידי תתקיים היום שני 7.8.2023 בשעה 18:00 בבית העלמין בכפר נחמן.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות