לבקשת ראש עיריית נתניה מרים פיירבג איכר: שר הפנים משה ארבל אישר את הרחבת חוף הרחצה המוכרז בצאנז

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: "אני שמחה על כך שהחופים בנתניה הם כל כך נקיים ואטרקטיביים ומושכים אליהם קהלים ומבקרים מכל רחבי הארץ."

לבקשת ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, חתם הבוקר שר הפנים משה ארבל על בקשת ראש העיר להגדלת שטח הרחצה המוכרז בחוף צאנז – הכרזה שכבר מחר תיכנס לתוקפה. חוף צאנז בנתניה הפך להיות חוף נפרד מרכזי לכלל אוכלוסיית החרדים ברחבי הארץ, הנוהרים אליו מדי יום ביומו.

בשל הרצון לדאוג לשלומם ובטיחותם של המתרחצים החליטה בעבר ראש העיר, בשיתוף עם הגורמים המקצועיים, להגביל את מספר הנכנסים לחוף אולם כיום מורשה כל אזרח מנתניה וגם מרחבי הארץ להיכנס לחוף ללא הגבלה מספרית. העירייה תגברה בחוף תוספת מצילים, תוספת פקחים ושוטרים בשכר, לשמירה על שלום המתרחצים.

החל ממחר כאמור יורחב חוף הרחצה בעקבות בקשתה של ראש העיר.

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: "אני שמחה על כך שהחופים בנתניה הם כל כך נקיים ואטרקטיביים ומושכים אליהם קהלים ומבקרים מכל רחבי הארץ. אני מברכת על היענותו של שר הפנים לפנייתי על מנת להרחיב את חוף צאנז על מנת שהציבור החרדי יוכל ליהנות מהחוף"

בנוסף, ראש העיר ביקשה ממהנדס העיר במסגרת התב"ע החדשה שתוכננה בחוף צאנז לתכנן גם מעלית לים. יש לציין שזאת ייעשה למרות שהחוף מצוי בבעלות המדינה והמדינה היא זו שחייבת להנגיש את מוסדותיה.

עיריית נתניה משקיעה בחופים מכספי הארנונה של תושבי נתניה עשרות מיליוני שקלים בשנה כאשר היא מקבלת תמיכה מזערית של פחות מ – 10% ממשרד הפנים או ממשרדי הממשלה לתחזוק החופים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות