תושב כפר יונה בן 56, דמות מוכרת בעיר, נורה הלילה ברגליו ונפצע ברחוב הרצל בעיר. החשד: על רקע פלילי

המשטרה פתחה הלילה בחקירת נסיבות אירוע ירי בכפר יונה, בו נפגע תושב המקום, דמות מוכרת בעיר, באורח בינוני כשנורה ברגליו

שוטרי תחנת שדות פתחו הלילה בסריקות בעקבות דיווח על חשד לאירוע ירי ברחוב הרצל בכפר יונה, בו נפצע גבר כבן 56 באורח בינוני, לאחר שנורה ברגליו.
חוקרי המשטרה פתחו בסריקות סביב הזירה לצד איסוף  ממצאים עי חוקרי הזיהוי הפלילי, לבחינת הרקע והנסיבות. הכיוון נראה כי הירי בוצע על רקע פלילי.
כאמור, מתנדבי מד"א-הצלה שרון הוזעקו לרחוב הרצל בעיר בעקבות דיווח על ירי. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 56 עם פצע ירי בגפיים, ופונה לבית החולים לניאדו כשמצבו מוגדר בינוני.
אליהו רוזנברג חובש במד"א־הצלה שרון שהגיע ראשון למקום, סיפר: "כשהגעתי למקום מצאתי את הפצוע מתהלך ברחוב כשהוא סובל מפצעי ירי עם חורי כניסה ויציאה בגפיים. בסיוע חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים, ובהמשך הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לביה"ח לניאדו בנתניה כשמצבו בינוני.
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות