שר התרבות והספורט מיקי זוהר הגיע לביקור בנתניה לשיפור תחומי התרבות והספורט בעיר

שר התרבות והספורט מיקי זוהר ערך אתמול (ג׳) סיור במרכז טרמולו (המרכז לכלי הקשה בישראל) בנתניה יחד עם ראש העיר מרים פיירברג איכר

השר זוהר אמר כי משרדו יקצה משאבים משמעותיים להקמת מתקני ספורט ותרבות נוספים בעיר, יגדיל את תקציב המלגות ללומדי האמנות וירחיב את הסיוע לעמותות ספורט בנתניה.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: ״שמחתי לראות את הפריחה בתרבות ובספורט שמובילה ראש העיר מרים פיירברג. אנו נפעל כדי לקדם ולפתח את העיר עוד מהבחינה הזו למען התושבים, לשפר את מתקני הספורט ולהביא את נתניה לקדמת התרבות בישראל״.

ראש העיר נתניה מרים פיירברג איכר: ״הביקור של שר התרבות והספורט מיקי זוהר היה פורה וחשוב. אני מברכת על היענותו להקצות תקציבי תרבות וספורט נוספים לנתניה. אמשיך להוביל את נתניה לשיאים חדשים, גם בתרבות ובספורט״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

One Comment

  1. עצוב שבעיר הכי גדולה השרון, אין מגרשי ספורט לרווחת הציבור.
    ילדים צריכים לשכור מגרשים במאות שקלים לשעה.
    כאשר בערים מקבילות יש עשרות מגרשים פתוחים.

    שיתחילו קודם כל לאפשר לתושבים להשתמש במגרשי הספורט הקיימים בבתי הספר, אשר סגורים לציבור אחהצ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות