הוארך ב-3 ימים מעצרו של החשוד בדריסת המפגינים ליד כפ"ס אמש. לטענת עורך דינו: "הוא נלחץ מהמצב וניסה להימלט מהמקום מלחץ"

בית המשפט האריך לפני זמן קצר את מעצרו של הצעיר תושב אזור השרון שדרס אמש 3 מפגינים בכביש 531 ליד כפר סבא

שוטרי תחנת כפר סבא פתחו הלילה בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירת פגיעה במפגינים שהפגינו בכביש 531 סמוך לכפר סבא וצומת כפר מל"ל, כאשר כלל הממצאים שאספו החוקרים בזירה ומחוצה לה, חשפו את זהות החשוד ואפשרו את מעצרו. כתוצאה מדריסת המפגינים, נפצעו 3 מפגינים.
כאמור, השוטרים עצרו את החשוד – תושב מושב בשרון בשנות ה-20 לחייו ובהתאם לצורכי החקירה, הביאו את החשוד היום לדיון בבית משפט השלום פתח תקווה בבקשה להאריך את מעצרו.
בתום בחינת הממצאים ופעולות החקירה הנדרשות, קבע כבוד השופט את הארכת מעצרו של החשוד עד תאריך 27.7.23.
עורך דינו של החשוד בדריסה מכוונת טען כי הצעיר נלחץ מהסיטואציה והגיב מתוך לחץ נפשי וכי הוא נתון גם עתה במצב נפשי רגיש. לטענתו כנהג תומך לחימה בשירותו, וכי בשל כך המצב הכניס אותו ללחץ נפשי.
לעומת זאת, לפי עדות המפגינים בשטח, הנהג נסע מאחורי רכב אחר שפינו לו דרך ובאופן מפתיע האיץ ונכנס במכוון ודרס מפגינים כשהוא נמלט מהזירה.
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות