נתניה יוצאת מהפקקים: תחובר לצירי הסעת המונים של הרכבת הקלה ולרשת המטרו המתוכננת

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: "פרויקט הרכבת הקלה והמטרו יביאו לשינוי היסטורי בעומסי התנועה באזור"

ביוזמת ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, משרד התחבורה ובביצוע של חברת נתיבי איילון, נתניה תחובר לשני צירים של מערכת תחבורה עתירת נוסעים להרצליה וכפר סבא (רכבת קלה) ולרשת המטרו המתוכננת. שרת התחבורה מירי רגב נענתה לבקשתה של ראש עיריית נתניה פיירברג איכר לנוכח הגידול הצפוי במספר התושבים בעיר.

צירי התחבורה החדשים ישדרגו את מפת התחבורה בנתניה ויאפשרו המשך פיתוח העיר והתניידות מיטבית בין ערי המטרופולין תל אביב ונתניה. צירי התחבורה יאפשרו את מימושן של עשרות אלפי יחידות הדיור המתוכננות במסגרת ההתחדשות העירונית הנרחבת בנתניה ובמסגרת השכונות החדשות. כמו כן, יאפשרו את פיתוח התשתית התעסוקתי הנרחב לעיר. צירי תחבורה אלה מתווספים לפרויקטי התחבורה הנוספים שאושרו בנתניה בחודשים האחרונים, כביש 561 ומחלף אילנות שיחברו את נתניה לכבישים 2 ו-4, כביש 57 שיחבר את נתניה לכביש 6, הרחבת מחלף פולג ופיתוח מחלף חבצלת שיצור כניסה צפונית נוספת לעיר.

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: "בשורה היסטורית לנתניה, פרויקט הרכבת הקלה והמטרו יביאו לשינוי דרמטי בעומסי התנועה באזור. הבטחתי וקיימתי, נתניה תהיה העיר הראשונה שתצא מהפקקים. מעט פעמים שלראש עיר יש אפשרות לעצב את העתיד. מערכת הסעת המונים, רכבת קלה ומטרו, יאפשרו בניית שכונות חדשות וישחררו את נתניה מהפקקים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות