"נחושה לנצח ולהצליח בגדול" ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר בכנס בפני אלפי תומכים

״נתניה תהיה העיר המובילה בלימודי מדעים, חלל וסייבר - נהיה העיר הראשונה בישראל עם 0.0 אחוזי נשירה, נתניה תהיה העיר הראשונה שתצא מהפקקים באמצעות השקעת ענק של 2 מיליארד שקלים בפיתרונות תחבורה. לנתניה תהיה תחנת רכבת שלישית, מערכת של רכבות חשמליות, וגם את המטרו נביא לנתניה"

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, פתחה הערב כנס הבחירות באירוע עוצמתי ומרגש, בהשתתפות אלפי תומכות ותומכים. "אני יוצאת למסע הבחירות השישי שלי ואני עדיין אוהבת ומתרגשת מנתניה אהבת חיי, בדיוק כפי שהרגשתי בפעם הראשונה".

"בשנים האחרונות עמדו בפניי הצעות להצטרף לפוליטיקה הלאומית של ישראל, להעביר את מרכז חיי אל קריית הממשלה. לא באמת עמדה בפניי התלבטות משום שהנני כאן למען נתניה – הנני כאן גם לשנים הבאות – הנני כאן להצלחות ושיאים חדשים. המוניטין שצברתי, מערכות היחסים שלי עם הממשלה, עם כל ממשלה, היכולת לגייס משאבים ותרומות מכל רחבי העולם, כל זאת אני מעמידה ואמשיך להעמיד לרשותכם תושבי העיר נתניה האהובים".

"אני יוצאת למסע בחירות חדש באהבה, כאשר אני נושאת על גבי שוב את תרמיל האחריות להובלת העיר בחמש השנים הבאות. תרמיל האחריות לא מתאים לכתפיים של כל אחד, לא כל מי שרוצה –יכול לשאת את האחריות הזו. לא כל אחד בשל, או מתאים לכך. וככל שהתרמיל הזה מלא וכבד יותר, כך אני נעשית חזקה יותר. רבים חושבים שלשאת את תרמיל מנהיגות העיר זה עוד ניסיון קריירה חביב – שורה לגיוון בקורות החיים – אז זהו שלא! אם התרמיל הזה נשמט ונופל – עיר שלמה יכולה ליפול".

כנס בחירות של מרים פיירברג. צילום אלבום פרטי

"בתרמיל הזה שאני גאה לשאת אותו מונחת תכנית העבודה לשנים הבאות – מפת הדרכים אשר תביא את נתניה לשיאים חדשים. כמו להיות העיר המובילה בלימודי מדעים, חלל וסייבר. אני גאה בעובדה שלפני מספר ימים זכתה מערכת החינוך שלנו בפרס חינוך ארצי. זינקנו באחוזי ההצלחה בבגרויות, אך בעיקר גאוותי נתונה לעובדה שאחוז הנשירה שלנו הינו מהנמוכים במדינה. בקדנציה הבאה נהיה העיר הראשונה בישראל עם 0.0 אחוזי נשירה! נוביל עיר אחת שיוויונית עם הישגים לכולם".

"אני לוקחת את תרמיל האחריות אל עבר אתגרי העתיד – חידוש שכונות העיר. לא אסתפק רק בבניית שכונות חדשות שאנחנו מתכננים, אלא אנו מובילים חידוש מאסיבי בדגש על פיתוח השכונות הוותיקות. אנחנו נזכה בנתניה אחת גדולה ופורחת".

"נתניה הפכה מעיר עם הגירה שלילית לעיר המובילה בישראל בהגירה חיובית, והגענו למקום השני. עשינו זאת בין היתר בזכות מהפיכת התדמית שעברה העיר. השבוע פורסמו נתוני הלמ"ס שמראים ש- 88% מתושבי העיר נתניה מרוצים מאזור המגורים שלהם".

כנס בחירות של מרים פיירברג. צילום אלבום פרטי

"הגודש בכבישים הוא מכת מדינה, ישראל כולה עומדת בפקק אחד גדול. אבל נתניה תהיה העיר הראשונה בישראל שתצא מהפקקים. אנחנו מקדמים השקעת ענק של 2 מיליארד שקלים בפיתרונות תחבורה אשר יוציאו את נתניה מהפקקים. אנחנו מקדמים חיבור תחבורתי של כבישים ומחלפים שיקלו את עומסי התנועה, וישחררו את נתניה צפונה. לנתניה תהייה תחנת רכבת שלישית, מערכת של רכבות חשמליות, וגם את המטרו נביא לנתניה".

"נתניה, הריביירה של ישראל, תהפוך לעיר תיירות מובילה בארץ. אני מתכננת לבנות את המרינה היפה בישראל, שבה נפתח פעילויות ספורט ימי, נבנה עוד בתי מלון ואטרקציות תיירותיות".

"רצועת אזורי התעסוקה בעיר תהפוך לאזור תעשייה מטרופוליני ותגדל מ-1.5 מיליון מ״ר תעסוקה כיום – ללמעלה מ-8 מיליון מ"ר של תעסוקה ומסחר. השילוב הזה, מעבר לביסוסה הכלכלי של העיר, ייצור גם עוד אלפי מקומות עבודה חדשים".

"כמובן שהתרבות, הספורט והפנאי ימשיכו להוות עבורי מוקד עשייה מרכזי. נמשיך במהפיכת הצעירים שהתחלנו בה בכל רחבי העיר. צפוי לנו קיץ מדהים עם אירועי קיץ מגוונים לצעירים ולכל המשפחה".

לסיום אמרה פיירברג איכר בהתרגשות: "אני מבקשת את אמונכם מחדש בכדי להמשיך ולהוביל את נתניה לשיאים חדשים. נתניה את אהובתי, את אהבת חיי ואת הצלחת חיי!"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות