בעקבות תקיפה של תושבת אור עקיבא על ידי כלב, קנסות כבדים לבעלי כלבים שמתירים לכלביהם להסתובב ללא רצועה

בעקבות תקיפת תושבת אור עקיבא על ידי כלב שהסתובב חופשי, הוחלט להגביר אכיפה נגד בעלי כלבים שלא קושרים אותם ברצועה. מה קרה לבעל כלב שסירב לעשות כן, כשהתבקש לעשות כן על ידי הפקחים?

לפני מספר ימים, דיווחה עו"סית באור עקיבא, כי כלב הנראה כרועה בלגי, נשך ותקף אותה באזור רחוב סטנלי מאיר בעיר. האירוע דווח למחלקת ביטחון ומחלקת התברואה להמשך טיפול. באגף הביטחון הורו לבחון את צילומי האבטחה של המצלמות העירוניות, להעבירם למשטרת ישראל וזאת בניסיון לאתר את בעל הכלב, על מנת להעריך מיידית את המשך הטיפול בעקבות הנשיכה.
בעקבות המקרה הזה ובעקבות ריבוי מקרים בהם בעלי כלבים מתירים לכלביהם להסתובב ללא רצועה, חופשיים, בניגוד לחוק – השיטור העירוני באור עקיבא הגביר את האכיפה בנושא ותפס בימים האחרונים בעל כלב ברחוב הר שלמה בשכונת היובל, לאחר שהסתובב איתו ללא רצועה.
כשהפקח שאל התושב מדוע הכלב משוחרר, ענה לו התושב  בתגובה: "תרשום דוח". ואכן, התושב קיבל לידיו דוח על סך 730 שקל.
באגף הביטחון בעירייה מזכירים כי טיולים עם הכלב – אך ורק עם רצועה! גם אם הכלב אכן מחונך וחברותי, אין להוציאו לטיולים מחוץ לבית ללא רצועה! מעבר לכך שהחוק מחייב את בעלי הכלבים לקשירתם ברצועה, הרי שרצועה חיונית גם מסיבות נוספות: שליטה מלאה והכרחית בכלב – לרצועה ישנו תפקיד חינוכי משמעותי.
צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות