9 תכניות פינוי חדשות אושרו היום בנתניה- בבניינים ודירות במצב פיזי ירוד ביותר, שחידושם צפוי לסייע לאלפי תושבים בעיר

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר: "אנחנו לא מסתפקים רק בבניית שכונות חדשות אלא גם בחידוש מסיבי, בדגש על פיתוח השכונות הוותיקות"

9 תכניות פינוי בינוי חדשות אושרו היום בנתניה. 996 משפחות יזכו להתחדש בבית חדש, בבניין חדש עם ממ"ד מרפסת, חנייה, מעלית ותשתיות חדשות. למעלה ממחצית הדירות שיתחדשו ממוקמות בשכונות דורה (רמת ידין) ואזורים (נאות שקד)- סה"כ 464 משפחות. לראשונה, יחודשו 116 דירות בשכונת סלע הוותיקה.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר: ״אתגרי העתיד מציבים בפנינו את חידוש שכונות העיר באמצעות פרויקטים של פינוי בינוי. אנחנו לא מסתפקים רק בבניית שכונות חדשות אלא גם בחידוש מסיבי, בדגש על פיתוח השכונות הוותיקות. אמשיך להוביל ולפתח נתניה אחת גדולה ופורחת, בצורה נכונה אשר תשמור על האופי והצביון של השכונה והעיר״.

חשוב לציין כי מדובר בבניינים ודירות במצב פיזי ירוד ביותר, שחידושם צפוי לסייע לאלפי תושבים בעיר. כמובן שבכל התכניות חויבו היזמים להעמיד קרן תחזוקה לטובת בעלי הדירות.

בנוסף, מתוכננת בעיר תוספת שטחי ציבור פתוחים, יצירת שבילי הליכה ואופניים, שטחי מסחר ותעסוקה לטובת תושבי השכונות. במקביל, מקדמת העיריה יחד עם משרד התחבורה את רשת ״מהיר לעיר״ הכוללת תשעה צירי העדפה לתחבורה ציבורית אפקטיבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות