הורים באור עקיבא הודיעו על הפגנות היום ומחר מול העירייה, לאחר שנדהמו לגלות את המחירים המופקעים לדבריהם של קייטנות הקיץ: "מה הורים אמורים לעשות, למכור כליה?"

הורים ומשפחות באור עקיבא נדהמו לגלות כמה יעלו להם קייטנות הקיץ בעיר, הרבה יותר יקרות מכל ישוב באזור. אז הם הודיעו על משמרות מחאה והפגנות מול העירייה. "דווקא בימים של לחץ כלכלי, הם נוהגים באטימות ושמים מחירים לא הגיוניים"

הורים ומשפחות באור עקיבא מתכוונים להפגין היום ומחר מול בניין העירייה לאחר שגילו לתדהמתם את המחיר המופקע לדבריהם של קייטנות הקיץ השנה. "אנחנו לא נשב ונשתוק יותר!", הם מצהירים. אז מה קרה שמביא את ההורים לצאת במחאה?

הקיץ בפתח – עוד 3 שבועות ילדי גני הילדים ובתי הספר יצאו לחופש הגדול ואז הורים ומשפחות יצטרכו למצוא פיתרון עבור הילדים בדמות בתי ספר וגני החופש הגדול והקייטנות שמספקות הרשויות והעיריות.

באווירה של יוקר המחיה שמכביד על כל בית ומשפחה בישראל, הורים מצפים מהרשויות והמתנ"סים ברשויות המנהלים פעמים רבות את הקייטנות בעיר – להתחשב במצב ולנסות לסבסד כמה שיותר את מחירי הקייטנות – על אחת כמה וכמה עבור משפחות שצריכות לשלוח יותר מילד אחד לקייטנות.

אלא שהורים ומשפחות באור עקיבא נדהמו לאחרונה לגלות כי מחירי הקייטנות גבוהים במיוחד, בעיקר למי שרוצה למצוא פיתרון לילדים בשני מחזורי הקייטנות שמסתיימים ב-3.8.

"התעוררנו לסיוט", אומר אייל אב לשלושה- ילד בגן ושתי בנות בכיתות א' ו-ג'. "אני ואשתי עובדים קשה, אין לנו אפשרות למצוא תעסוקה לילדים חוץ מהקייטנות. נדהמנו לגלות שאם אנחנו רוצים שהילדים יהיו בקייטנות עם צהרון, כי אין לנו אפשרות לצאת מהעבודה באמצע היום, אז כל ילד מגיע לעלות של 2580 שקל לילד! זה לא נורמאלי. ואם זה לא מספיק, שאלנו אם יש הנחה לאחים, לילד שני ושלישי ובאטימות ענו לנו שאין – אני לא מבין מאיפה הורים אמורים להביא את כל הכסף הזה?".

לשם השוואה – בפרדס חנה השכנה, מחזור קייטנה ראשון עם צהרון יעלה 987 שקל – פחות מאור עקיבא. ובמחזור הקייטנה השני שיהיה בין התאריכים 23.7 ל-3.8 ההורים באור עקיבא יצטרכו לשלם מחיר גבוה במיוחד של לא פחות מ-1530 שקלים לילד. בפרדס חנה על אותם ימים ישלמו  רק 890 שקל ובחריש 1030 שקל – מדובר בפערים גדולים ומשמעותיים.

רק לסבר את האוזן, בלוד מי ששולח את ילדו למחזור הראשון של הקייטנות ללא צהרון- לא ישלם דבר, עם צהרון ישלם רק 400 שקל. גם בחולון ההורים ישלמו פחות באופן משמעותי מאור עקיבא.

עו"ד רלי ארביב, תושבת העיר שואלת: "מה תעשה משפחה עם 3 ילדים, תמכור כלייה?".

בעקבות הסערה שקמה בין ההורים בעיר, ראש העיר אלי אנקונינה ביקש לכנס ישיבה עם ראשי המתנ"ס כדי לדון במחיר הקייטנות המופקע לכאורה באור עקיבא. בינתיים ההורים מתכוונים לקיים הפגנות מול העירייה.

 

בעיריית אור עקיבא ביקשו לעדכן לאחר הישיבה שיקיים ראש העיר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות