חטפו נער בנתניה כדי לסחוט ממנו פרטים על עבריין בצפון ואיימו על אמו שיחתכו לו אצבעות, אם לא ישתף פעולה

המשטרה ניהלה חקירה סמויה בחשד לחטיפת קטין בנתניה על רקע פלילי ובתום פעילות מבצעית מיוחדת עצרו שלושה חשודים במעשה. הבוקר הוגש נגדם כתב אישום בגין סחיטה באיומים, סחר והחזקת נשק והטרדה מינית על ידי אחד הנאשמים

חוקרי תחנת נתניה פתחו לפני כשבועיים בחקירה מואצת ורגישה עם קבלת תלונה מקטין בן 15 תושב העיר שטען כי נחטף על ידי 3 חשודים תוך כדי איום בנשק, במטרה שימסור להם את פרטיו של תושב הצפון אשר בינם לבינו התגלע סכסוך.
מהחקירה עלה כי במהלך החטיפה איימו הנאשמים על הקטין כי במידה ולא ישתף איתם פעולה הם יפגעו בבני משפחתו וכן איימו על אימו, שיפגעו בה ובמשפחתה, לרבות כוונה לחתוך את אצבעותיו של הבן במידה ולא ישתף עמם פעולה.
כאמור, עם התפתחות החקירה שניהלו חוקרי תחנת יל"פ נתניה, תאמו השוטרים  "מפגש" מחודש בין הקורבן לנאשמים בתחנת הרכבת בעיר, שעה שבלשים סובבים את המקום ומפקחים אחר תנועותיהם, כאשר בעת המפגש הצליחו הבלשים לעצור את שלושת הנאשמים ובחיפוש בתיקיהם תפסו הבלשים אקדח גז, קאטר, אזיקונים, דבק סלוטייפ ומסכת אב"כ. כמו כן ברשות אחד הנאשמים אותרו פריטים אישיים של הנסחט אשר נשדדו ממנו לפני מספר ימים.
בנוסף, עלה מן החקירה כי אחד הנאשמים הפיץ תמונות אינטימיות של הקורבן במטרה להגביר את הלחץ עליו.
בתום חקירתם ביחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת נתניה ה-3 נכלאו ומעצרם הוארך בהתאם לצרכי החקירה.
היום כאמור יוגש נגדם בבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום בגין המיוחס להם.
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות