פרדס חנה-כרכור: פעוטה ננעלה ברכב, מתנדב ידידים חילץ אותה בבטחה  "הסבא נפעם מהיוזמה של הארגון לחילוץ ילדים״

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנה וחודשיים שננעלה בשגגה ברכב לעיני בני משפחתה, במתחם אלונית עין שמר בפרדס חנה-כרכור

נדב גוב, מתנדב הסניף המקומי, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ נדב את הפעוטה בבטחה, ללא גרימת נזק לרכב.

נדב מספר: ״קיבלתי את הקריאה באמצע העבודה. עזבתי הכל ומיהרתי למקום, שם ראיתי את הרכב הנעול כשסמוך אליו עומדים האמא והסבא חסרי אונים. מיד התחלתי בפעולות החילוץ ובתוך זמן קצר הצלחתי לפתוח את דלת הרכב ולחלץ את הפעוטה. הסבא, שזו לו הפעם הראשונה שהוא נחשף לפעולות הארגון בחילוץ ילדים מרכבים, נפעם מהיוזמה ויחד עם האמא הנרגשת הודה לי ולארגון.
התחושה שלאחר הסיוע נפלאה ומרגשת״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות